Zipper / Verslaafd / "Hersteld"

Started by Zipper, May 24, 2018, 09:00 PM

Previous topic - Next topic

Zipper

Mijn naam is #$%#@$%$ en ik ben 34 jaar oud.

Ik ben verslaafd en daardoor vreselijk in de financiele problemen geraakt.
In 2016 ben ik naar Zuid Afrika gegaan en daar heb ik een behandeling van 63 dagen mogen genieten.
Dat was de beste keuze in mijn leven.

Sindsdien ben ik clean en heb ik mijn leven weer op de rails op het financieel gebied na dan.
Ik was werkzaam als ZZP'er en ik verdien goed geld. Ik had een koophuis, een auto en een relatie met een geweldige vrouw waar onze zoon uit gekomen is.
Ik ben letterlijk en figuurlijk alles kwijt geraakt.

Vlak voor ik naar Zuid Afrika ben gegaan, ben ik onder bewind gezet. Mijn huis zou verkocht worden en het totaal schuldenplaatje kwam uit op ca. 200.000.
Enfin... mijn prio stond toen natuurlijk op herstellen van de vreselijke ziekte verslaving.

Toen ik terug kwam heb ik een maand in een safehouse gewoond en mocht ik enkel vrijwilligers werk doen. Ik mocht geen inkomsten vergaren door werk want dat zou teveel stress veroorzaken.
Toch kreeg ik een baan aangeboden en daar ben ik voor gegaan. Ik ben mijn rijbewijs kwijt geweest voor 5 jaar wegen rijden onder invloed en ik heb een jaar lang risico gelopen door naar mijn werk te rijden en weer terug.
Dit waren allemaal redenen waardoor ik nog niet in een traject kon ivm het risco.

Inmiddels zijn we nu 1,5 jaar verder, ik heb mijn rijbewijs terug, mijn contract is omgezet naar een voor onbepaalde tijd en mijn salaris is van 2700 bruto per 4 weken naar 3800 per 4 weken gegaan.

Zoals ik al zei, ik heb mijn leven weer op de rit en ik durf weer een beetje trots te zijn.
Het contact met mijn ex is buitengewoon en ik zie mijn zoontje om het weekend. Vaak gaan we ook nog wat met zn 3en doen en dat is dus allemaal fantastisch.

Nu zit mijn bewindvoering in Tholen en daar heb ik nu de laatste tijd toch steeds meer "gezeik" mee.
Daarover wil ik graag een topic starten maar vond het wel zo netjes om mezelf eerst even voor te stellen.

Met vriendelijk groet

Zipper

ollie bollie

Carpe diem!