Onderstaand de laatste email welke ik van de klant kreeg op 27-05-2015. Hierna is het uit handen gegeven aan Direct Pay meen ik in de mail te lezen. In die periode ben ik ook verhuisd. Ik heb nooit een email of post gezien van Direct Pay Services (sowieso niet op nieuwe adres). En vorige week dus ineens de brief van deurwaarder.
Geachte heer,
Ondanks herhaaldelijke betalingsherinneringen moeten wij helaas constateren dat u tot op heden nog niet heeft zorg gedragen voor de betaling van de openstaande vordering. Thans stellen wij u in gebreke. Wij achten het dan ook noodzakelijk deze vordering direct opeisbaar te stellen. In het openstaande bedrag zijn conform de “Wet Incasso Kosten†€ 40,- aanmaningskosten in rekening gebracht en indien van toepassing stornokosten. Het openstaand saldo bedraagt € 143,80.
Alle (reeds) ontvangen gelden hebben wij conform de wettelijke bepalingen geboekt, hetgeen inhoudt dat de betalingen eerst worden afgeboekt op de bijkomende kosten en daarna op de lidmaatschapsgelden.
Thans wordt u gesommeerd het totaal verschuldigde bedrag binnen 5 dagen na dagtekening zorg te dragen voor de betaling van bovenstaand bedrag. Betaal nu veilig en snel via iDeal door op onderstaande hyperlink te klikken:
U kunt het bedrag ook overmaken naar bankrekeningnummer ten name van " .... BV" onder vermelding van "
Indien uw betaling wederom uitblijft binnen de bovengenoemde termijn, zullen wij de totale vordering tot einde looptijd contract definitief uit handen geven aan een incassobureau. Alle hieruit voortkomende kosten zullen voor uw rekening komen.
U ontvangt ook een schriftelijke ingebrekestelling die vandaag per post is verstuurd.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en uw betaling afwachtende.
Hoogachtend