Goedemorgen Chapter,
Allereerst mijn dank voor je antwoord.
Om in te gaan op je antwoord: Nee,... er is absoluut niets meer aan de hand dan dat ik heb geschetst.
Ik heb geen sollicitatieplicht en geen verdere problemen met de Wsnp. Ik heb mij altijd heel keurig overal aan gehouden en het is zelfs zo dat ik meer achter de zaken/Wsnp aan zit dan zij achter mij, omdat ik nu eenmaal alles tot in de puntjes goed geregeld wil hebben.
Ze willen niet zeggen waarop het besluit vd Rechter commissaris is gebaseerd! Er wordt heel geheimzinnig gedaan en op mijn vraag om met een gegronde reden/onderbouwing te komen waaróm de auto gezien wordt als de mijne, reageren ze niet!
Ik heb de auto toentertijd aan mijn oom geschonken en zodoende mijn schuld met hem vereffend.
De rechter commissaris heeft desalniettemin onlangs besloten dat de auto NÌET van mijn oom is maar van mìj. En zodoende valt de auto in mijn boedel en moet worden verkocht! Werk ik mee, dan is er misschien (ik zeg met nadruk misschien', wat dit kan men mij niet garanderen) kans dat ik in de Wsnp mag blijven. Werk ik niet mee.... dan zal er een aanvraag worden ingediend tot TTB!
Het is voor mij dus van essentieel belang om te weten of ik er uitgezet mag worden terwijl het voorval zich voordeed in het minnelijke traject en niet in de Wsnp!
Hiermee valt of staat mijn zaak en de verder verloop van mijn traject.
Ps: En ik rijd zéker niet in deze auto. Hij is zelfs al enkele jaren geschorst en er wordt zodoende sowieso niet in gereden.