weblog

Started by flits, Mar 11, 2018, 03:39 PM

Previous topic - Next topic

flits

ik heb een weblog gemaakt met als titel rondkomen met wenig geld er staat nog niet zoveel op maar er komt nog meer bij http://www.zeelandnet.nl/weblog/weiniggeld/
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Marjan12

Wat leuk dat je dit doet, ik ga je volgen.

jan

Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

marco

Ik ga deze zeer zeker lezen.
Marco en Bianca

flits

ik ben van plan om er elke week tips te geven of over hoe ik zelf rond kom met weinig geld
ik heb het ook aan mijn begeleiding door gegeven dat ik met een weblog bezig ben over rond komen met weinig geld ze heeft de weblog ook gelezen en ze vond dat er ect nuttige tips tussen zaten
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

flits

ik heb voornamelijk in het weekend veel bezoekers maar dat komt mischien ook doordat ik in het weekend er dingen op zet en het meteen ook op de voorpagina van zeelandnet staat

equestrian

Leuk idee  :)

Één tip: interpunctie is heel belangrijk voor de leesbaarheid

(Pm maar als je daar hulp bij nodig hebt)

Chrissie

Je hebt er nog een volger bij Flits!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

flits

leestekens plaatsen is bij mij inderdaad een puntje ik weet nooit waar ik ze moet plaatsen ik type alles wel eerst in words voor de spelfouten