Trust and Law

Started by sacredfour, Mar 09, 2018, 07:55 AM

Previous topic - Next topic

sacredfour

Een bekende verstrekker van kortlopende leningen heeft een nieuw incassobureau dat nu probeert de vorderingen te innen: Trust and Law te Bleiswijk. Heb je problemen met deze organisatie stuur mij een PM. Ik kan misschien voor je onderhandelen.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

WR600

Waar is mijn verhaal gebleven?

sacredfour

Stuur mij een PM WR600
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

WR600

Mijn Excuses Sacredfour.

Ik ben er nog niet helemaal uit hoe je een PM moet versturen.
Zou jij mij dat uit kunnen leggen? Alvast bedankt

Badales

[Hoe kan ik een pm sturen

quote author=sacredfour link=topic=50347.msg94262#msg94262 date=1520578507]
Een bekende verstrekker van kortlopende leningen heeft een nieuw incassobureau dat nu probeert de vorderingen te innen: Trust and Law te Bleiswijk. Heb je problemen met deze organisatie stuur mij een PM. Ik kan misschien voor je onderhandelen.
[/quote]

Badales

Hallo kan iemand mij helpen ik hen vandaag ook een mail gehad van dit incasso bureau in gebrekkig Nederlands en gericht aan de heer ipv mevrouw.. hoe nu verder dan?

sacredfour

Vooral niet in paniek raken!
Er is voorlopig nog niemand gedagvaard. Zorg er wel voor dat de de kredietverstrekker in gebreke heb gesteld. ( wegens overtreden van de Nederlandse wet)

sacredfour

Ik heb vandaag al 10 aanvragen gehad voor hulp! Het lijkt erop dat een kredietverstrekker waarvan ik de naam niet mag noemen grootschalig vorderingen bij Trust and Law neergooit!

WR600

Niet die kredierverstrekker (waarvan we de naam niet mogen noemen, maar die andere ‘garantsteller’ probeerd via dat incassobureau te innen.

sacredfour

Ze zijn hetzelfde bedrijf. Het bewijs is makkelijk te vinden op de jaarverslagen van de ......... groep.
Ze zijn beiden dochters van de ......... Groep.

WR600

Dat weet ik Sacredfour ;D

Alleen Trust and Law zegt te innen voor de garantsteller omdat ie zogenaamd de vordering heeft betaald aan die andere partij, en nu maken ze je bij Trust And law wijs dat F.rrt.m geen partij meer is.

sacredfour

Laten we aub de conversatie op dit draadje zoveel mogelijk beperken tot Trust and Law om te voorkomen dat we straks helemaal geen platform meer hebben om onze schuld problemen te bespreken.
Ik hoop dat je mij begrijpt WR600.

WR600

Uiteraard Sacredfour!

guest3318

Weten jullie of alle klanten worden benaderd dior dit incassobureau?

Dan is het een kwestie van tijd voor ik een brief op de bus of mail krijg.
Het gekke is dat de garantsteller nooit in beeld is gekomen(in mijn kwestie)
Maar kredietverstrekker het bij hun Debiteurenafdeling neerlegt en daar laat.
Het lijkt me knap dat een incassobureau komt aankloppen terwijl de garantsteller nooit wat van zich laat horen.

Tegendraads

Beste sacredfour,

Hoe kan ik je een pm sturen? Ik krijg de melding not allowed for this action als ik op je naam klik.