LoanRider

Started by sacredfour, Mar 06, 2018, 08:14 AM

Previous topic - Next topic

Marjan12

Inmiddels heb ik hier zoveel over gelezen, dat het net lijkt of mensen bewust, zo lenen en vervolgens probeert tussen uit te piepen. Dit zal wel aan mij liggen. Ik heb al mijn schulden afbetaald en ook al had ik het moeilijk, ik deed het met wat ik had, dan maar geen vlees of uitje.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

Elah

Ik ben het met Marjan12 eens. Wel lenen maar niet terug willen betalen terwijl je wist wat je totaal moest terug betalen. Mensen kwamen op gegeven moment veel naar dit forum om onder hun betalingsverplichtingen uit te komen.

chapter

Precies ik volg gevoel van Marjan hierin. Zo van is onterecht dus blijven lenen want hoeft niet terug. Dat er nog geen vonnis ligt lijkt mij kwestie van tijd. Ben benieuwd naar vonnis van zaak af maar forum met als doel lenen zonder terug te betalen zou niet bedoeling moeten zijn. Dat beheer daar geen platform voor willen zijn begrijp ik volkomen. Lening moet je altijd terug betalen

Stil-verdriet

Dat gezeur over moedwillig niet willen betalen, verpest de sfeer hier. Wij leven op water en brood, om onze schulden te betalen en zij willen niet betalen en doen ook geen moeite hiervoor. Goed dat dit een keer gezegd wordt. Stelletje %$$%%^ !

jan

Quote from: sacredfour on Apr 22, 2018, 02:22 PM
Hebben we nu ook trollen op dit forum?

Kappen hiermee !

Feit is dat mensen valse hoop krijgen dat ze een flitskrediet niet hoeven terug te betalen. Nu een incassobureau de schade gaat verhalen, ontstaat er een zichtbare paniek en een toegenomen aantal bezoekers met de zoektermen zoals:

flitskrediet niet terug betalen
Ik kan mijn flitskrediet niet terug betalen
Trust and Law
Trust and Law rechtbank
Trust and Law gerechtelijke uitspraken
Trust and Law niet betalen en de gevolgen

Voor alle duidelijkheid ik heb geen medelijden met mijn medemens die geen hulp voor zijn schuldprobleem zoek, maar doelbewust een flitskrediet afsluit. Nogmaals ik ben het niet eens met flitskredieten. Iedereen is gewaarschuwd wat een flitskrediet is, dit op Google te vinden en op de AFM website. Als je leent en je beloofd dit binnen 30 dagen terug te betalen + bijkomende kosten, heb je een verplichting, deze ben je zelf aangegaan. Het was korte termijn, als er niet meer uitkomt. zoek dan hulp bij de gemeente.

Na een bepaald moment van niet terug betalen, komen er incassokosten bij en later de kosten van de rechtbank.

Daarnaast is dit een forum voor mensen met schulden en niet voor mensen die willens en wetens een krediet niet willen terug betalen. Dit soort berichten overspoelt het forum, waardoor onze doelgroep op de achtergrond komt.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

robert80

Quote from: jan on Apr 22, 2018, 03:07 PM
Quote from: sacredfour on Apr 22, 2018, 02:22 PM
Hebben we nu ook trollen op dit forum?

Kappen hiermee !

Feit is dat mensen valse hoop krijgen dat ze een flitskrediet niet hoeven terug te betalen. Nu een incassobureau de schade gaat verhalen, ontstaat er een zichtbare paniek en een toegenomen aantal bezoekers met de zoektermen zoals:

flitskrediet niet terug betalen
Ik kan mijn flitskrediet niet terug betalen
Trust and Law
Trust and Law rechtbank
Trust and Law gerechtelijke uitspraken
Trust and Law niet betalen en de gevolgen

Voor alle duidelijkheid ik heb geen medelijden met mij medemens die geen hulp voor zijn schuldprobleem zoek, maar doelbewust een flitskrediet afsluit. Nogmaals ik ben het niet eens met flitskredieten. Iedereen is gewaarschuwd wat een flitskrediet is, dit op Google te vinden en op de AFM website. Als je leent en je beloofd dit binnen 30 dagen terug te betalen + bijkomende kosten, heb je een verplichting, deze ben je zelf aangegaan. Het was korte termijn, als er niet meer uitkomt. zoek dan hulp bij de gemeente.

Na een bepaald moment van niet terug betalen, komen er incassokosten bij en later de kosten van de rechtbank.

Daarnaast is dit een forum voor mensen met schulden en niet voor mensen die willens en wetens een krediet niet willen terug betalen. Dit soort berichten overspoelt het forum, waardoor onze doelgroep op de achtergrond komt.

Goedendag

Jullie hebben ook gelijk als je dat aangaat ben je ook verplicht om het terug te betalen , ik heb een betaal afspraak gemaakt ,en ik moet zeggen dat ik me daar beter door voelt ,en met trust and law kun je gewoon een goede afspraak maken hoor, je moet het wel nakomen dat is logische, en je kunt wel eigenwijs doen van ik betaal niks ,ze kunnen tegenwoordig ook gewoon beslag leggen op je centen, ook andere landen binnen de eu. je kunt beter een afspraak maken betaal je wat meer maar dan ben je er wel een keer vanaf , en als je wacht tot dat je moet voorkomen betaal je het dubbele plus ze gaan beslag leggen.

dit wou ik nog even kwijt.

sacredfour

Ja er zijn toch nog veel mensen die hier intrappen. Het is de verleiding om snel en makkelijk geld te kunnen lenen. Alhoewel het meestal jonge mensen zijn die hier intrappen zijn het zeker niet altijd domme mensen. Een van de mensen die mij in het verleden heeft benaderd was een air stewardess. Zij had ook een lening bij een flitskredietverstrekker afgesloten. Auto kapot! ja wat doe je dan als je de auto nodig hebt om naar Schiphol te rijden!
Natuurlijk zijn er altijd twee partijen betrokken bij zo'n overeenkomst en beide partijen zijn fout.
De Grootste flitskrediet verstrekker heeft 250.000 bezoekers op hun site elke maand! Dit laat wel zien dan er veel vraag is voor kortlopende leningen.
Maar hun dagen zijn geteld! De AFM en sacredfour zijn hard bezig aan deze wanpraktijken een einde te maken. Gelukkig hebben we nu ook de publieke opinie en de rechters mee.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

guest3318

Op een ander forum zag ik deze post:

“Ondertussen is ...... gestopt met het aanbieden van de externe garantsteller:

....................................
Verwijderd
....................................

Zou dit te maken hebben met de inspanning van SF of de huidige rechtszaak. Het is in ieder geval een goeie stap!

jan

Waaruit blijkt dit?
Jan (een Ex-schuldige)

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

marco

Dit kan ook nep nieuws zijn, het taal gebruik is zeer knullig. Inmiddels is het bericht verwijderd van de zgn bron. Dit soort berichten kan jou en andere zeer veel ellende opleveren.

Dit bericht stond op:

https://opiness.nl/review/minilening

Ik laat dit bericht ook aanpassen.
Marco en Bianca

NietEenVanJullie

Nee hoor. ze zijn er nog. Ik heb net een aanvraag gedaan en deze helemaal tot het punt van accepteren kunnen afronden.  >:(

jan

Quote from: NietEenVanJullie on May 01, 2018, 11:15 AM
Nee hoor. ze zijn er nog. Ik heb net een aanvraag gedaan en deze helemaal tot het punt van accepteren kunnen afronden.  >:(

Dus nep nieuws..............
Jan (een Ex-schuldige)

Moderator

guest3318

Is er al bekend wanneer er een vonnis zal komen?

jan

Meestal na zes weken.
Jan (een Ex-schuldige)

Moderator

sacredfour

Ik verwacht in een niet al te lange tijd een uitspraak van de rechter in de zaak LoanRider.
Ik moet deze week nog onze conclusie van dupliek inleveren.
Ik hoop dat het forum ook het vonnis zal publiceren als het zo ver is.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.