Hebben we nu ook trollen op dit forum?
Kappen hiermee !
Feit is dat mensen valse hoop krijgen dat ze een flitskrediet niet hoeven terug te betalen. Nu een incassobureau de schade gaat verhalen, ontstaat er een zichtbare paniek en een toegenomen aantal bezoekers met de zoektermen zoals:
flitskrediet niet terug betalen
Ik kan mijn flitskrediet niet terug betalen
Trust and Law
Trust and Law rechtbank
Trust and Law gerechtelijke uitspraken
Trust and Law niet betalen en de gevolgen
Voor alle duidelijkheid ik heb geen medelijden met mijn medemens die geen hulp voor zijn schuldprobleem zoek, maar doelbewust een flitskrediet afsluit. Nogmaals ik ben het niet eens met flitskredieten. Iedereen is gewaarschuwd wat een flitskrediet is, dit op Google te vinden en op de AFM website. Als je leent en je beloofd dit binnen 30 dagen terug te betalen + bijkomende kosten, heb je een verplichting, deze ben je zelf aangegaan. Het was korte termijn, als er niet meer uitkomt. zoek dan hulp bij de gemeente.
Na een bepaald moment van niet terug betalen, komen er incassokosten bij en later de kosten van de rechtbank.
Daarnaast is dit een forum voor mensen met schulden en niet voor mensen die willens en wetens een krediet niet willen terug betalen. Dit soort berichten overspoelt het forum, waardoor onze doelgroep op de achtergrond komt.