hobby's

Started by flits, Feb 25, 2018, 04:49 PM

Previous topic - Next topic

flits

ik weet dat er eigenlijk bij veel mensen weinig of geen geld voor is maar zijn er hier mensen met hobby's ik ga bijvoorbeeld regelmatig wandelen en fietsen en bij slecht weer lees ik regelmatig boeken en doe ik aan kleuren voor volwassenen kleurplaten kun je goedkoop aan komen door ze van het internet af te halen die print je uit en kleuren maar ik heb pas bij een boekenfestijn in ahoy een aantal boeken meegenomen en opbergmappen om ze in te doen voor onderweg als ik bijvoorbeeld op mijn werk geen werk heb kleur ik ook weleens en dan is het wel handig om ze in een map te doen zonder dat ze beschadigen
zijn er nog meer mensen met soort gelijke of andere hobby's
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

chapter

naast mijn werk wat al erg veel tijd kost ben ik door mijn nichtje weer gaan puzzelen. Tijdens onze reis had zij puzzelboekje bij. Verder probeer ik wel te sporten maar vind mij ertoe zetten soms moeilijk

Smile

Hallo , ik wandel ook  veel en het doet  je ook nog eens goed , kun je  afschakelen...ik  ga  vaker naar de  kringloopwinkel  en koop daar  goedkope   spulletjes  om mee te  knutselen en vaak hebben familie  en vrienden   spullen op zolder  waar ze  niets mee doen  of ik  zoek  materialen in het bos om zoals  binnenkort  bijv.  paastakken van te maken of  katjes plukken  is ook leuk om in je vaasje te zetten. Gezelschapsspelletjes is ook een mooi tijdverdrijf ,op internet zoek ik budgetrecepten  zo kun je vaak al  voor â,¬ 5 lekker  koken en besparen op je  boodschapjes . Groet, Smile  :)

Marjan12

Ik loop altijd naar de kringloop winkel, als ik een vrije dag hebt. Ik kan daar rustig iets (goedkoop) eten en drinken. En af en toe kan ik iets voor mijn inrichting kopen of vaak ene goede video of muziek voor een paar euro.

flits

hobbys kun je zo duur en zo goedkoop maken als je zelf wil en het is goed voor de ontspanning
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Chrissie

Hoi Hoi Flits,

Fietsen, wandelen en schaatsen zijn mijn hobby's. Neem overal eten en drinken mee naar toe.
Heb vanmiddag nog geschaatst op een meer. Gisteravond op een ijsbaan dichtbij en afgelopen dinsdag op een ijsbaan verder weg daar zijn we even heen gefietst. ( de kinderen en ik)
Lees ook wel boeken, haal ze uit de bibliotheek weg, maar dat lukt niet zo goed meer als vele jaren terug en heel af en toe pergamano ik nog even.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.