Medische verklaring

Started by Sander, Feb 23, 2018, 09:02 AM

Previous topic - Next topic

Sander

Ik heb contact gehad met de bewindvoerder over mijn aanstaande operatie .
Zij willen nou van mij een medische verklaring hebben  ::)
Nou wil ik deze aanvragen maar geen zin om uit te moeten leggen dat wij in de bewindvoering zitten .
Dit gaat niet iedereen aan uiteraard  ;)
En in hoeverre mogen de bewindvoerder en de rechter inzage hebben hier in ?
Op ( jawel ) google lees je dat zij dit in principe niet mogen lezen omdat dit prive is e.d.

Wie weet hier antwoorden op ?

Smile

Sander , het  mag  dat de  bewindvoerder  naar de  medische  verklaring  vraagt moet geen probleem zijn , toch. Als jij een medische  verklaring aanvraagt  hoef je niet  perse uit te leggen dat die voor  de  bewindvoerder is ik denk ook niet  dat  dit een probleem is .Succes , groet, Smile

Sander

Bedankt voor je antwoord Smile  ;)
Dan ga ik hier maandag even achteraan en hopen op geen gezeur hahaha

chapter

Mogen ze wel want zij moeten controleren of jij kan werken of niet ivm sollicitatieplicht. Moet het bv noodzakelijk zijn. Ik zou problemen niet zoeken die er niet zijn als je bv vrijgesteld wilt worden van sollucitatieplucht. Sanieten geloven ze niet op blauwe ogen helaad

Sander

Chapter , dat is eigenlijk wat ik bedoel via google  ;)
De een zegt dit en de andere dat .
Gelukkig weet ik dat wat op internet staat niet altijd klopt  :D
Daarom ook maar hier vragen bij de mensen die ervaring hebben er mee .
Voelt vertrouwder aan  ;)
Ik heb juist hele mooie blauwe ogen  :D ;)

Sander

Vanmorgen geprobeerd om een medische verklaring te krijgen .
Deze krijg ik dus niet .
De instantie zelf moet een brief sturen met de vragen wat zij willen weten en
hier kunnen zij een brief op aangepast krijgen .
Zodat toch mijn privacy beschermd blijft .
Dus heb ik wel de afspraken door gestuurd naar de bewindvoerder en gemeld dat zij dit moeten aanvragen .

Marjan12

Sander

Is het ook Marjan , zelfde gezeur met de gemeente en t uitzendburo  >:(
De gemeente moet bevestiging hebben waarop staat dat ik uit diens ben bij het uitzendburo .
T uitzendburo stuurt dan een mail naar mij van je bent uitgeschreven .
Voor de gemeente is dat weer niet goed en t uitzendburo reageert weer nergens op  :-X
Zo blijf je bezig , mensen/instanties vragen de oren van je kop omdat dit gewoon verpest is door mensen die zwaar misbruik maken van zoiets allemaal en daar door lijden de goeie weer .
Maar ja , t hoort bij t leven laten we maar zeggen  ;)

Sander

Hier word je dan toch een beetje pissig van  >:( >:(
Krijg je weer een mail van de bewindvoerder dat zij dit niet mogen aanvragen en dat ik dit zelf moet aanvragen  >:(
Had al eerder een mail gestuurd met de afspraken en met een antwoord dat zij dit moeten aanvragen en niet ik want ik krijg dit niet .
Dan vraag ik me af of er überhaupt wel gelezen word  >:(
Bah , ben toch best wel gefrustreerd hierdoor ...

Smile

Sander,   is idd  frustrerend... maar  logisch dat JIJ dit moet aanvragen het gaat ook over jou  , zo zou toch iedereen  medische  gegevens  van jou kunnen opvragen ... dat wil je toch niet?  Aanvragen,  kopie  doorsturennaar  bewindvoerder  en klaar ! Zo heb ik het destijds ook gedaan .
Succes , groet Smile

chapter

Ben wel met smile weg dat verantwoording nou jou ligt. Niet leuk maar ook goed want anders zou iedereen wat kunnen aamvragen

Sander

Het grappige van dit verhaal is dat ik dus geen medische verklaring krijg vanuit het ziekenhuis  >:(
Vandaag weer contact gehad en t zelfde verhaal als ik afgelopen week te horen kreeg  ???
Uitgelegd dat ik dit echt nodig hebben en gezegd dat ik dit moest aan vragen maar
ik krijg hem simpelweg niet omdat zij niet alles willen verstrekken  :(
Dus alweer met de rug tegen de muur  >:(

Katniss

Misschien naar je huisarts? Wellicht dat die kan helpen
Problemen in het leven zijn gewoon uitdagingen voor het persoonlijk groeiproces.

Sander

Heb net besloten dat ik me niet gek laat maken  ;)
Ze doen t maar met de bewijzen die ik ze gestuurd heb en anders maar niet .
Dan blijf ik gewoon solliciteren .
Ook geen probleem .
Kreeg afgelopen week een mail van een bedrijf of ik daar wou komen werken .
heb ze ook uitgelegd wat het probleem was en als reactie kreeg ik terug dat ik na de revalidatie maar
contact met hun moest opnemen zodat zij kunnen zien wat ze mij kunnen bieden  ;)