Mooi nieuws. Ga wel gsm aan werk want dan lukt minnelijk vaker als vanuit bijstand en ook voor je toekomst. Neem aan dat je niet je leven wilt slijten in b8jstand maar vooruit wilt.
Liever vooruit inderdaad, goed gezegd!

Ik zal door de sociale dienst naar werk worden begeleid, de training start binnenkort.
Was je nu uit mi bekijk gezet door voorwaarden of waar doelde je in eerdere post op. Heb je je nu aangemeld bij dezelfde instelling of zit je al verder in traject
Nee, ik ben toegelaten, maar er kan nog geen regelingsfase worden opgestart. Daarvoor moeten eerst een paar zaken afgehandeld worden. Die staan in een plan van aanpak en dat heb ik in behandeling.
Even zien ... ja, deze vraag heb ik geplaatst uit nieuwsgierigheid. Stel, dat je onverhoopt en onbedoeld uit het traject wordt gezet, hoe komt het leven er dan uit te zien:
https://www.schulden-vrij.info/index.php/topic,50669.0.html. De bedoeling is uiteraard om er in te gaan (en de 3 jaar uit te blijven zitten). Echter, er zijn dermate veel voorwaarden aan verbonden, dat je ondanks alle goede bedoelingen eruit kan worden geplaatst.
Stel er gebeurt iets op je werk waardoor je inkomen onvoldoende is. Of wat er ook mag gebeuren (hopende dat alles soepel zal verlopen). Dus pure nieuwsgierigheid, ook, hoe het leven van andere mensen er dan uit komt te zien.