Bankrekeningen standaard?

Started by equestrian, Feb 12, 2018, 06:49 PM

Previous topic - Next topic

equestrian

Hoi,

Tot dusver hebben we geen klagen na de toelating tot de wsnp. Het brengt een hoop rust

Maar nu worden we ineens geconfronteerd met het feit dat SNS onze en/of rekening (zonder roodstand) ineens omzet naar een standaardrekening waar extra betaald moet worden voor een 2e pas.

Hebben meer mensen dit meegemaakt?

jan

Misschien weet de bewindvoerder meer?
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

equestrian

Thnx voor je reactie maar dat is iets wat de bank uit zichzelf doet (maar bovenal NIET communiceert  >:( )
Net als de blokkade op de rekening. Want dat doet de bank nav publicatie van de uitspraak. 
Acties waar de bwv dus niets mee te maken heeft en ook niet initieert  ???

jan

Dit zijn starters problemen en zijn gelukkig oplosbaar!
Jan (een Ex-schuldige)

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

chapter

Zit partner ook in regeling?
Op zich is nu ook geen megabedrag extra pas en met vtlb wel te betalen

Smile

hallo, ja  dit hebben wij ook, na de  wsnp  als men ziet dat je  schuldenvrij bent  zet men dit  weer terug naar een "gewone "rekening, komt  goed  :),  groet Smile

equestrian

Thnx voor de reacties.

Ach het is maar â,¬ 1,- extra per maand dus dat is geen probleem

Verbaasd mij eerder dat bank zoiets zelfstandig en zonder overleg mag doen.  Maar bovenal deze beslissing ook niet! communiceert met de klant. 

chapter

Verschil zit in dat ze je niet zien op dat moment als klant maar als saniet. 

jan

Quote from: chapter on Feb 15, 2018, 06:56 PM
Verschil zit in dat ze je niet zien op dat moment als klant maar als saniet. 

Als saniet, ben je voor een bank een risico.
Jan (een Ex-schuldige)

Moderator

equestrian

Ik kan me voorstellen dat ze ons nu zien als risico.

Maar zonder kennisgeving de rekening omzetten waardoor we meer moeten betalen is niet echt klantvriendelijk  ???
Vooral dat zonder kennisgeving vind ik niet echt netjes.

Blijf het vreemd vinden dat ze dit zomaar mogen doen en blijf het niet klantvriendelijk vinden dat ze dit doen zonder een bericht te sturen. Ach nou ja we zullen er niet door verhongeren haha

Katniss

Ach het is de SNS-bank. Die zijn nu eenmaal niet klantvriendelijk.
Problemen in het leven zijn gewoon uitdagingen voor het persoonlijk groeiproces.