informatie willen over wsnp

Started by canton75, Jan 29, 2018, 03:17 PM

Previous topic - Next topic

canton75

hallo ik ben carola en ben sinds vorige week toegelaten in de wsnp en in het vonnis tond gelijk al iets wat ik niet begrijp namelijk het volgende

- Geeft last aan bewindvoerder tot het openen van aan schuldenaar gerichte brieven gedurende een termijn van 13 maanden

wat word hier mee bedoeld

me volgende vraag is omdat ik al onder bewind stond ivm schulden was het verkrijgen van extra geld meestal geen probleem,hoor nu verhalen dat het in de wsnp veel moeilijker gaat worden extra aanvragen klopt dit ?

vast bedankt voor de hulp

Dick

Quote- Geeft last aan bewindvoerder tot het openen van aan schuldenaar gerichte brieven gedurende een termijn van 13 maanden

De bewindvoerder heeft de opdracht gekregen van de rechter om alle aan jou gerichte brieven te openen voor een periode van 13 maanden.

D.w.z. alle brieven die aan jou gericht zijn worden aan de bewindvoerder geopend en bekeken.

Tijdens de WSNP krijg je een inkomen van ongeveer 90% op bijstand niveau. Je krijgt geen extra geld. Dit geld wordt in een boedelrekening vastgelegd, om aan het einde van de WNSP schuldeisers te kunnen betalen
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info