Hot Forum schulden niet bereikbaar

Started by Linda83, Dec 17, 2017, 10:50 AM

Previous topic - Next topic

Linda83

Hoi,

Het forum over schulden waar ik regelmatig kom en veel ondersteuning heb aan de berichten is niet bereikbaar. Ik krijg aan de bovenkant van de website een heleboel regels met warning. Ik probeer een berichten over de WNSP te lezen, maar het lijkt wel of alles weg is. Weten jullie wat er aan de hand is?

http://www.hotforum.nl/forum/schulden/

Dick

Het is jammer dat dit forum offline is, het is één van de betere forums over schulden. Ik denk dat het een tijdelijke storing is. Een forum draait op software en er kan altijd een keer een fout optreden en werkt het niet.

Ik vermoed dat dit forum over een aantal uur weer online is.

Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Linda83

chapter

Is storing van hotforum zelf. Van de week was hij helemaal leeg. Zullen wel oude database weer terugzetten. Gelukkig kun je ook hier je vragen kwijt

Linda83

Ik wou het onderwerp eindafrekening lezen, er stond voor mij relevante informatie in.

chapter

Wat wil je ervan weten. Misschien kan ik of ander daar ook op antwoorden.

Linda83

Hoe is de procedure m.b.t. de eindafrekening, ik heb trouw alles aangedragen en straks is de zitting.

marco

Het offline zijn kan altijd een keer gebeuren, je kan er niets aan doen, het is te hopen dat ze snel weer online zijn. Het zal niet liggen aan de moderators van het forum, het is overmacht. Ik hoop dat ze snel weer online zijn, want is idd een goed forum!
Marco en Bianca

chapter

Heb je echt een zitting of pro forma. Meestal als alles oké is wordt het pro forma gedaan en hoef je niet aanwezig te zijn. Je krijgt dan vonnis thuis gestuurd. Als er geld in boedel zit ligt het ook beetje aan tempo bwv. Bij mij augustus vonnis en maart klaar. Je wsnp is pas verbindend na slotuitdeling maar kon met einddatum al stoppen met afdracht.
Als er geen boedel is gaat afwikkeling heel snel

Linda83

Ik zit te wachten op de slotuitdeling, wij hebben het e.a. opgebouwd in de boedel en wij willen dat het afgerond wordt.

chapter

Dat snap ik. Het duurt niet altijd na vonnis 6 maanden. Wel is als er boedel is een periode nodig. Pas na uitdeling is wsnp definitief afgerond en blijf je nog 6 maanden in insolventie register. Feitelijk merk je na vonnis er weinig meer van. In de zin dat je niet meer afdraagt.

Wim22

Het Forum is nog steeds niet bereikbaar, weet iemand wat er aan de hand is?

chapter

er zit storing in de host hotforum.nl
Backup was terug gezet maar blijkbaar nog steeds technische problemen
Maickel zit hier ook

Linda83

Ik hoop dat het snel weer online komt, het lezen van de onderwerpen helpt ons enorm.

Dick

*
Quote from: Linda83 on Dec 19, 2017, 04:51 PM
Ik hoop dat het snel weer online komt, het lezen van de onderwerpen helpt ons enorm.

Dat het niet online is, is overmacht, ik hoop dat het snel online komt.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info