Wat gaan jullie doen met de kerst?

Started by Marjan12, Dec 15, 2017, 03:17 PM

Previous topic - Next topic

Marjan12

Hoi, ik vroeg mij af wat jullie gaan doen tijdens de feestdagen. Ik wil gebruik maken van deze dagen om op adem te komen en lekker uit te rusten en te ontspannen. Ik wil niet te veel geld uitgeven en toch iets leuks doen.

jan

Wij gaan naar de kerk en wij gaan genieten van elkaar en van een aantal dagen vakantie.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

chapter

Meestal gaat mijn familie huisjes huren maar ivm reis naar india ivm huwelijk familieled gaan we nu gezamenlijk eten. Ook erg gezellig en heb fijn rooster ben 10 dagen vrij bijna

marco

Wij gaan naar een huisje (Rabbithill) om lekker te gaan genieten van de kerst. Lekker met ons gezin en we etten geen konijn, maar lekker wat de pot schaft.
Marco en Bianca

chapter

Heerlijk marco. Lang geleden daar geweest mooi park

marco

Wij gaan elk jaar hier heen en het is genieten daar, voor weinig :)
Marco en Bianca

ollie bollie

Carpe diem!

Meelezertje

Eerste Kerstdag na de kerk gaan we naar gezin van zoon. Daar komen ook de andere kinderen en kleinkinderen. Daar maken we het gezellig met wat hapjes/ drankje en spelletje/ film.Weekend ervoor en 2 kerstdag houden we een 'retraite'. Rustig thuis. En verders niks ingepland.
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

Dick

Op kerstavond naar de kerk, op tweede kerstdag gezamenlijk eten met de kinderen en daarna een leuke film kijken, met hapjes en drinken.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

flits

ik ga met de kerstdagen naar mijn moeder en met oud en nieuw ook
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Joost

Ik lekker genieten van de kerst, lekker niets doen en gewoon eten wat de pot schaft. De kinderen krijgen kleine cadeautjes en wij krijgen wat chocola. We gaan wel film kijken, dit doen we met Netflix en er is genoeg aanbod. 

Katniss

Op eerste kerstdag gaan we lekker bij mijn ouders eten. We maken samen iets simpels, maar lekker. 's Middags kijken we een film, doen we een spelletje met wat knabbeltjes erbij.

Tweede kerstdag gaan we naar de bioscoop, we hadden via een spaaractie 2 vouchers gekregen.
Problemen in het leven zijn gewoon uitdagingen voor het persoonlijk groeiproces.