Yesssssss de uitspraak

Started by tonnie64, Oct 25, 2017, 10:40 AM

Previous topic - Next topic

tonnie64

Hoi allemaal

Net een mailtje gekregen van de bw

IK HEB DE SCHONE LEI , is gisteren voorgeweest en zij had de uitspraak al yesssssssss ik voel me geweldig maar ook dat dubbele gevoel, het id eindelijk afgelopen

Schuldregeling

gefeliciteerd en hou dit vol.

ollie bollie

Wat een heerlijk gevoel zal dat voor je zijn. Gefeliciteerd! ;)
Carpe diem!

Katniss

Wauw! Feestje!

Lekker met een kop thee, voetjes op de bank en je favoriete tv programma.  (bij lekker weer is het voor mij: naar buiten, lange wandeling en genieten van het buiten zijn)
Problemen in het leven zijn gewoon uitdagingen voor het persoonlijk groeiproces.

admin

Admin Schuldenforum.

Admin (SYNOP) is Watching YOU!!!

jan

Lekker gaan genieten van het leven, zonder schuldige zorgen!
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Dick

Dit is de bevestiging wat wij allemaal wisten. Nu feliciteer ik je officieel, je hebt het goed gedaan!
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Frederike

Gefeliciteerd. De rest van ons - ik niet - komt in 1918 en volgende jaren zwaar in de penarie als het wetsontwerp uit 2015 met Grapperhaus (link)(link) en (link) wet wordt https://tinyurl.com/ya8d9an6

Frederike
Kampioen kennis vergaren

*ziet linksboven de atavar van Dick en weet inmiddels wie (link) dat is*

*Tim Robbins in The Shawshank Redemption http://www.imdb.com/name/nm0000209/?ref_=nv_sr_1

chapter

Gefeliciteerd tonnie. Nu kun je periode  echt achter je laten.

Sorry maar frederike dit hopic is van iemand die net schone lei heeft en kom je weer met hoop onzin. Graag alleen je eigen topic vullen dan kunnen andere zoals ik deze overslaan. Je komt in ieder topic met geneuzel.  Jammer voor tonnie ook

gewoon

Ha Tonnie

Gefeliciteerd je hebt een schone lei geweldig en leef er naar,  die heb je het echt verdient.

Pletter die lei gewoon in gedachte weg komende jaren,  er word toch niet meer op geschreven immers.

Van af nu mag je delen of geven wat je over hebt,  en dat past zo veel beter bij jou. 

Heel veel goeds

tonnie64

Thanxxxxx allemaal en op naar degene die bijna een schone lei hebben, het voelt als een bevrijding, en Gewoon , delen en geven is er bij altijd in gebleven en dat zal ook niet gaan veranderen, ik heb jou nog steeds in gedachten 3 jaar geleden😁😀

Knibbel

Jaaaaaa Tonnie, jouw 'harde werken' is eindelijk beloond. Zo blij voor je dat je dit traject achter je kan laten. Proficiat, lieve meid..... ik wens jou een mooie, zorgeloze en zonnige toekomst toe....  :-* :-*

Quote from: tonnie64 on Oct 26, 2017, 12:04 PM
Thanxxxxx allemaal en op naar degene die bijna een schone lei hebben, het voelt als een bevrijding, en Gewoon , delen en geven is er bij altijd in gebleven en dat zal ook niet gaan veranderen, ik heb jou nog steeds in gedachten 3 jaar geleden😁😀
Die lieve Gewoon is ook iemand die je niet gauw vergeet....
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Meelezertje

Eigenlijk zit ik helemaal niet in de 'reageer-modus'. Maar ik maak nu toch graag een uitzondering.  Jouw hele weg heb ik meegelezen.

~*~*~VAN HARTE PROFICIAT~*~*~

Alle goeds toegewenst voor de toekomst.
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

Marjan12

marco

Dit is echt leuk om te lezen!! Welkom bij de club  ;) nu de rest nog!
Marco en Bianca