De eindzitting

Started by tonnie64, Oct 23, 2017, 01:18 PM

Previous topic - Next topic

tonnie64

Morgen om 9.30 beindegingszitting proforma, ik weet dat het allemaal goed is gegaan, maar toch erg zenuwachtig en de laatste week heel veel last van loskomende emoties, is dit normaal ?

Schuldregeling

helaas wel. Hopelijk vind je snel rust en geluk.

tonnie64

Dank je wel , ik hoop het ook

jan

Quote from: tonnie64 on Oct 23, 2017, 01:18 PM
Morgen om 9.30 beindegingszitting proforma, ik weet dat het allemaal goed is gegaan, maar toch erg zenuwachtig en de laatste week heel veel last van loskomende emoties, is dit normaal ?

Ja, het is heel wat.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

gewoon

Ha Tonnie

Ongelofelijk dat het nu drie jaar verder is, wat vliegt de tijd toch.

En laat het komen spanningen van jaren komen er uit,  en is heel normaal dat het emotioneert het is niet  van,  het is voorbij.

Alles komt nog een keer voorbij maar nu  in een heel nieuw daglicht, het zelfde als mensen die eindelijk op het vakantie adres zijn aangekomen na grote inspanning,  op de tweede dag  amper uit bed kunnen komen door een los brekende hoofdpijn.

Laat het komen zo als het komt,  het is wel jou echte grote vakantie.

Heel veel gefeliciteerd,  geniet van alles op je weg

Joost

Ik wou dat ik al zover was. Je mag best tros zijn op jezelf en wat is leuker om te lezen op een schuldenforum, dat mensen er in slagen om uit de schulden te komen. Dit geeft voor ons weer hoop!