tanken zonder betalen

Started by misha, Oct 14, 2017, 05:29 PM

Previous topic - Next topic

misha

de datum 12 oktober acceptgiro ontvangen PB tankcollect
auto met kenteken 32 - VF - RH, getankt zonder af te rekenen,
Ik ben daar niet - nooit geweest.
tankbeurt 10 okt 14:55 BP1 Hemweg Amsterdam

de datum 10 sept auto overgedragen aan; bedrijf Reparatie op Locatie - Bunnik.
gekozen niet meer te laten repareren, kosten en mijn erger wordende fysieke beperking,
geen auto meer.
auto was dus niet meer in mijn bezit sedert 10 september 2017,
kenteken deel 3 was missende, dus procedure opgestart bij RDW,
door bedrijf aan wie ik de auto heb geschonken; Reparatie op Locatie, waarna
10 okt 17:52 overschrijving kenteken - vrijwaring.

wat zijn dan nu de te volgen stappen voor mij?
dit is het openstaande bedrag, betalen om verdere stappen te voorkomen
onbetaalde brandstof                    euro  28,59
kosten vaststelling schade                     15,00
kosten vaststelling aansprakelijkheid      42,00

jan

Heb je een vrijwaring voor je auto?
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

jan

Hebbje contact gehad met dit bedrijf?
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

chapter

Vrijwaring tijd is later dus denk dat je niet veel hebt behalve coulance van autozaak. Al is dat maar vraag als die zonder betalen weg gaat

Frederike

Aangifte doen bij de politie. Ik ben gisteren om 11.00 uur in Drunen meer dan uitstekend geholpen door de Hermandad wegens een gevalletje van "Verlaten plaats na verkeersongeval" Het staat op mijn tijdlijn in Facebook @ chapter. Een groepje jongelui had gezien dat een bestuurster van een rode Citroen was weg gereden nadat ze bij uit parkeren ernstige schade aan mijn Peutje had veroorzaakt.Geen briefje achtergelaten. Ik vroeg aan de jongelui of ze Facebook hadden. Jawel, vier van de zes en niet zoals ik onder een fake naam. Ik : ik zet een opsporingsbericht op mijn pagina en jullie reageren daarop. Vier reacties binnen 1 uur. Kijk maar na mijn posting is van 12 oktober 16.57 uur. Ik naar het Politburo Den Bosch en ze vonden het reuze geinig maar helaas pas volgende week tijd. Ik : volgende week ga ik op retraite naar de K.K.T.C. (huh) Rond gebeld en een gaatje gevonden in Drunen. Aldaar 1 uur in aangename kout doorgebracht plus 1 schitterend proces-verbaal plus inmiddels 3 vervolgberichten op MijnPolitie. Ga dus naar de politie. Als je een aantrekkelijke verschijning bent doet dat de zaak geen kwaad.

Het is dat ik moet pakken anders had ik uitgezocht over hoe en wat met een elektronische aangifte.

Interessant genoeg vanwege het geringe tijdverschil tussen tanken en overschrijven.

Dat vinden ze beroepsmatig leuk om uit te zoeken. Hoe geringer hoe leuker.

1 (een) minuut verschil was perfect geweest.

1ste bericht : algemene informatie over hoe en wat

2de bericht : de politie bekijkt of ze een onderzoek gaan starten

3de bericht : de politie heeft een onderzoek gestart

Frederike

P.S.

De schade interesseert me niet in het minst maar het spel er omheen daar geniet ik van.

De verbalisant en ik spraken bij de gratis lunch in de bedrijfskantine van het politiebureau in Drunen dat het goed zou zijn dat Marokkanen en Turken vanwege hun lage bloedsuikerspiegel tijdens de Ramadan niet alleen een rijverbod zouden moeten krijgen maar dat net als in de K.K.T.C. een bloedonderzoek een standaard onderdeel moest zijn van hun rij examen https://ejbron.wordpress.com/2017/06/17/bloedsuiker-in-amsterdam/ Net zoals bij mijn vader.

Katniss

@Misha, heb je iets op papier van de afspraak met het bedrijf? Iets waaruit blijkt dat jij die auto op 10 okt niet gereden kan hebben? Of wat ook kan helpen iemand die kan verklaren dat jij het niet geweest kan zijn doordat je bijvoorbeeld om 17:00 nog een uur rijden weg was van de plaats waar het gebeurde.

Wees je ook bewust dat het niet iemand van het bedrijf hoeft te zijn die is doorgereden. Als de auto op een terrein buiten stond, kan het best zo zijn dat het nummerbord is gestolen.
Problemen in het leven zijn gewoon uitdagingen voor het persoonlijk groeiproces.