Quote from: Marjan12 on November 03, 2017, 10:45:52 PMQuote from: Joost on November 03, 2017, 08:33:35 PMDuidelijk, het is alleen lastig, je krijgt van die vragen.Ze nemen mij en mijn gezin, zoals wij zijn. Wat you see, what you get!Dat is altijd makkelijker gezegd dan gedaan.
Quote from: Joost on November 03, 2017, 08:33:35 PMDuidelijk, het is alleen lastig, je krijgt van die vragen.Ze nemen mij en mijn gezin, zoals wij zijn. Wat you see, what you get!
Duidelijk, het is alleen lastig, je krijgt van die vragen.
Ja, maar op een gegeven moment is het hoge woord eruit. En dan heb je een paar weken boze en niet begrijpende reacties. Het gaat dan om dingen en niet om gezellig samen zijn.
Je hoeft elkaar geen dure kado's te geven, dit is niet de kerstgedachte. Je doet het voor de middenstand. Als je iets wilt geven, geef het buiten de kerst, dat is net zo leuk. Samen lachen, eten en film kijken.
Het is een bevrijding als je geen cadeaus meer hoeft te kopen
QuoteHet is een bevrijding als je geen cadeaus meer hoeft te kopenHet is noodgedwongen, ik wil graag leven zonder zorgen, dus wij kunnen niet anders
Quote from: Joost on November 22, 2017, 10:41:04 PMQuoteHet is een bevrijding als je geen cadeaus meer hoeft te kopenHet is noodgedwongen, ik wil graag leven zonder zorgen, dus wij kunnen niet andersHier doe je het voor, het kan alleen maar beter worden.
Je hebt kinderen en je wilt ze (tegen beter weten in) alles geven. Wij voelen wij slechte ouders zijn.