De laatste 3 maanden

Started by tonnie64, Jul 18, 2017, 06:23 PM

Previous topic - Next topic

tonnie64

Hallo allemaal, al even niet meer op het forum geweest, er gebeurt van alles in mijn leven. Zo heb ik een nieuwe relatie met een man die ik al 38 jaar ken, hij is vorig jaar weduwnaar geworden , we zagen elkaar sinds januari en sinds april zijn we voorzichtig een relatie begonnen, we zijn super happy . De 13e juli zijn de laatste 3 maanden van mijn wnsp ingegaan, moet zeggen ondanks dat ik weet dat het goed gegaan is , toch stress meebrengt, en waarschijnlijk wordt de proforma zitting ook pas in nov ingepland, mijn bw oopt achter met haar eind verslagen en op de rechtbank Den Bosch schijnt het heel druk te zijn pffffft, . Maar ook deze maanden kom ik door en dan kan er een nieuw leven schuldenloos beginnen..... kijk er echt naar uit. Ik blijf sowieso op het forum volgen en laat het zeker weten of ik een schone lei heb gekregen.

Groetjes xxxx Tonnie

jan

Tonnie, ik zie allemaal goed nieuws en doet goed en die proforma zitting zal ook goed gaan. Je gaat een leuk en gelukkig leven tegemoet. En niet te vergeten zonder schulden!!

Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

peter

Dit is echt jouw jaar, schuldenloos en nog gelukkig ook!
Peter
Administrator Forum

Marjan12

Dit zeker jou jaar ! Op naar een nieuw en gelukkig leven!

Smile

Tonnie ,  super , wat fijn voor je . Ik wens  jullie  veel geluk en een mooie  schuldenvrije toekomst  :)  Groet, Smile

Freek en Jolanda

Weer iemand, die gelukkig wordt na alle ellende!! Er staat je nog een mooie toekomst te wachten!
Freek en Jolanda

gewoon

Ha Tonnie

Wat een gelukkig bericht,  wens jullie veel goeds samen.

3 jaar geleden begon je traject bijna uitgeput,  en je hebt onderweg  je trots hervonden en dat het een krachtmeting was is nog voorzichtig gezegd,  waar je nu sterker en mooier uit komt.

En waar verbittering om de hoek ligt in de medemens na zoveel maak je nog een keer het verschil, met afstand hierop,  kom je langs vertellend over nieuwe liefde.

Bijzonder mooi..., en dat ben je zeker !

tonnie64

;D  ;D Dank jullie wel voor de lieve berichtjes en Gewoon, ben er idd sterker uitgekomen. Heb ook een hele  lieve sterke man naast me staan, en nee schuld zal ik nooit meer krijgen. Nog 84 dagen , het gaat ineens zo snel en sterker nog, waarschijnlijk ga ik een opleiding doen voor schuldhulpverlener, hoe raar kan het lopen😊😊😄

jan

Quote from: tonnie64 on Jul 20, 2017, 10:58 PM
;D  ;D Dank jullie wel voor de lieve berichtjes en Gewoon, ben er idd sterker uitgekomen. Heb ook een hele  lieve sterke man naast me staan, en nee schuld zal ik nooit meer krijgen. Nog 84 dagen , het gaat ineens zo snel en sterker nog, waarschijnlijk ga ik een opleiding doen voor schuldhulpverlener, hoe raar kan het lopen😊😊😄

De beste schuldhulpverlener zijn de degene die in de schuld hebben gezeten en alle trajecten hebben doorlopen.

Hier doe je echt goed aan.
Jan (een Ex-schuldige)

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Chrissie

Sluit me bij iedereen aan heb er verder niets aan toe te voegen!
Hele dikke knuffel Kanjer.
Heel veel succes met de laatste loodjes voordat je erom denkt zijn die ook om.

Sinds januari 2016 schuldenvrij.

tonnie64

Dank je wel allemaal allereerst.

Toch nog een vraagje... gisteren het eindverslag gekregen en er staat bij proformazitting en erachter staat nee, wat houdt dat in? En haar advies is een schone lei..... yesssss

jan

Het is geen proformazitting, omdat je voldaan hebt aan alle eisen van de WSNP. En het advies is een schone lei!!

Weer iemand die dit jaar zeker goed gaat eindigen!
Jan (een Ex-schuldige)

Moderator

Smile

Tonnie   :)  een vraagje   staat  in dat laatste  verslag  buiten  schone lei  ook de  einddatum vermeld?  of  wanneer  je de laatste betaling moet   doen ? Dat zou ik graag willen weten, dank je  en heerlijk voor je   dat wordt genieten !!!  Gefeliciteerd  ;)  Groet, Smile

tonnie64

Hoi Smile, ik moet de laatste betaling eind sept doen, mijn officiele einddatum is 13 okt.  Ze had nog 2 dingen nodig om het financiel af te kunnen sluiten en die heeft ze vandaag van me gekregen, was vd belasting .... ik kan niet wachten op de brief waar in staat dat ik een schone lei heb ;D

chapter

gefeliciteerd.
pro forma is dat je niet hoeft te verschijnen. nee zou kunnen dat je toch zitting krijgt.
in insolventieregister kun je vaak zien of je op zitting moet komen