even voorstellen

Started by Jazzy1982, Jul 12, 2017, 05:54 PM

Previous topic - Next topic

Jazzy1982

Hi allemaal, mijn naam is Jessica en ik ben inmiddels al even schuldenvrij. Na diverse relaties, kopen op afbetaling en het gemak van creditcards ben ik een paar jaar terug enorm in de problemen geraakt toen mijn contract niet werd vernieuwd.. Bleef achter met â,¬14.000 schuld. de schaamte en vooral het toegeven dat er probleem was vond ik zo moeilijk. Ik heb toen met lood in mijn schoenen aangeklopt bij een eenmanszaakje die me ging helpen met een plan van aanpak en heb een lange tijd op de cent af moeten weten hoeveel mijn boodschappen waren bij de supermarkt. Inmiddels ben ik wat jaren terug zelf mijn bedrijf gestart als budgetcoach en wil ik me blijven inzetten voor mensen die het nodig hebben. Niet de bedoeling om reclame te maken natuurlijk, maar wil toch de gelegenheid bieden te laten weten dat hulp (zoals ik het zelf heb ervaren) toen wel echt nodig was om me op de rit te krijgen. Ik kon het gewoon niet alleen meer opbrengen. en nu help ik zelf anderen tegen menselijke tarieven. Mocht je meer info willen, stuur me dan een berichtje, als mijn verhaal niet geplaatst mag worden, dan mijn excuses alvast, dat begrijp ik natuurlijk

jan

Het schuldenforum bestaat al ruim 11 jaar. We hebben een aantal moderators en veel leden lezen kritisch mee. Wij hebben bijna alles al een keer meegemaakt.....

Verder laat ik alles in het midden.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Chrissie

Welkom Jazzy1982,

Waarom schrijf je niet gewoon  mee op het forum, je bent van harte welkom.
Wij zijn hier om elkaar te helpen en vragen daar geen geld voor.
Schuldenaren hebben het al moeilijk genoeg, schulden oplossen is een topsport, dan kan je niet nog meer kosten gebruiken. ;)

groet Chrissie
Sinds januari 2016 schuldenvrij.