Aankondiging Dagvaarding Essent / Hoist / GGN

Started by Robke71, May 16, 2017, 06:42 PM

Previous topic - Next topic

sacredfour

het is dus nog steeds verjaard. Ze gaan niet dagvaarden.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

Robke71

Quote from: sacredfour on May 23, 2017, 09:24 PM
het is dus nog steeds verjaard. Ze gaan niet dagvaarden.

Ik ben erg benieuwd.
Mochten ze me toch dagvaarden, dan zal ik uiteraard de zaak aanvechten.

Hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.

Incasso_deskundige

Je moet er wel rekening mee houden dat als ze wel telkens brieven/herinneringen hebben gestuurd naar je 'oude' adres en jij nooit een adreswijziging hebt doorgegeven, het dan dus toch kan zijn dat die brieven als 'rechtsgeldige daad van stuiting' worden gezien, omdat het dan immers aan jou zelf verwijtbaar is dat deze brieven je niet hebben bereikt.
Je kunt niet iedereen helpen, maar iedereen kan iemand helpen.

Robke71

Quote from: Incasso_deskundige on Jun 02, 2017, 11:03 PM
Je moet er wel rekening mee houden dat als ze wel telkens brieven/herinneringen hebben gestuurd naar je 'oude' adres en jij nooit een adreswijziging hebt doorgegeven, het dan dus toch kan zijn dat die brieven als 'rechtsgeldige daad van stuiting' worden gezien, omdat het dan immers aan jou zelf verwijtbaar is dat deze brieven je niet hebben bereikt.

In de bijlage (211 pagina's) die ik van GGN mocht ontvangen met alle facturen, herinneringen en jaarafrekeningen vanaf 2010 gaan alle brieven na juni 2014 naar mijn nieuwe adres.
Essent was overigens op de hoogte van het nieuwe adres.