Incasso/deurwaarderskantoor reageert zeven jaar later op onterechte incasso.

Started by Groezel, Mar 21, 2017, 04:34 PM

Previous topic - Next topic

Groezel

Ik weet niet of het netjes is om de naam te noemen maar Sacredfour heeft de naam eerder in t draadje al genoemd :)

Groezel

Ze vragen niet om antwoord overigens. Ze willen wederom telefonisch de inhoud van de brief bespreken. Voorafgaand aan de tweede zitting.

Groezel

Dank je wel voor je reactie Abnormaal, ik ga een briefje schrijven.

Groezel

Ik word bloednerveus van deurwaarders en incassobedrijven. Het haalt alles wat ik heb meegemaakt en ingeleverd weer omhoog.
Vandaag stond de deurwaarder weer voor de deur. deze keer als buitendienstmedewerker van de incasso afdeling.  Mijn broertje heeft een kaartje aangenomen waarop men nog een keer vraagt om telefonisch contact op te nemen met hun jurist om de zaak te bespreken.

Om hoge kosten voor alle partijen, dus ook voor u, te voorkomen schrijven ze.
Beide partijen moeten 7 dagen voorafgaand aan de zitting stukken aanleveren aan de rechtbank en tegenpartij staat in de brief van de rechtbank.

Zoals AbNormaal  aangegeven heeft heb ik een brief met de vraag om inhoudelijk op mijn in te gaan verstuurd.

Ik ben blij dat ik jullie om raad mag vragen.

jan

Hoeveel schuld had je eigenlijk en wat eisen ze van je ? Is er al een gerechtelijk uitspraak geweest. Zoek eens contact met sacredfour en de Incasso_deskundige.

Hebben ze jou al informatie aangeleverd?
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

sacredfour

Beste Groezel,
Laat mij je helpen.
je kan mij een PB sturen of je aanmelden op onze website:
https://www.xwiljoenen-juridischadvies.nl/
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

Groezel

Beste Sacredfour, ik heb geen bevoegdheid om een PB te sturen. Wel heb ik t contactformulier op jullie site ingevuld.
T maakt me echt heel blij dat je mij wilt helpen! Dank je wel