Dijsselbloem noemt plannen van GroenLinks 'ontwrichtend'

Started by jan, Feb 18, 2017, 10:13 PM

Previous topic - Next topic

jan

Volgens minister van Financiën Jeroen Dijsselbloem (PvdA) is het tempo waarmee GroenLinks nieuwe milieuwetgeving wil invoeren 'ontwrichtend', zegt hij zaterdag tegen NU.nl.   

bron http://www.nu.nl/politiek/4479519/dijsselbloem-noemt-plannen-van-groenlinks-ontwrichtend.html
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

jan

QuoteMet de plannen van Klaver verliest dit gezin zijn reiskostenvergoeding van 300 euro netto per maand", zegt Dijsselbloem

Dit is niet voor een gezin, dus niet stemmen op Klaver van Groenlinks

QuoteVerder wil Klaver net als de PvdA een kilometerheffing van 3 cent per kilometer maar daarbovenop nog eens een congestieheffing van maar liefst 15 cent per kilometer. Dat betekent voor dit doodnormale gezin dat aan vaste werktijden is gebonden en dus de helft van de tijd in de spits rijdt, nog eens een extra rekening van 120 euro in de maand."

Hij is gek!
Jan (een Ex-schuldige)

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

marco

Jesse Klaver onder vuur: meneer liegt, bedriegt, draait en verzint er vrolijk op los

http://www.dagelijksestandaard.nl/2017/02/jesse-klaver-onder-vuur-meneer-liegt-bedriegt-draait-en-verzint-er-vrolijk-op-los/

Je wordt door (groen) links beroofd (Sorry Jan)
Marco en Bianca

Marjan12

Dan kan ik wel stoppen met werken, als hij aan de macht komt.

Dick

Quote from: marco on Feb 18, 2017, 11:52 PM
Jesse Klaver onder vuur: meneer liegt, bedriegt, draait en verzint er vrolijk op los

http://www.dagelijksestandaard.nl/2017/02/jesse-klaver-onder-vuur-meneer-liegt-bedriegt-draait-en-verzint-er-vrolijk-op-los/

Je wordt door (groen) links beroofd (Sorry Jan)

Verkiezingsprogramma's zijn om stemmen te trekken. GL richt zich mensen die zich zorgen maken om het milieu. Echter niet elk verkiezingsprogramma is realistisch en Jesse Klaver wordt hierdoor ongeloofwaardig.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

marco

Op verjaardagen krijg je altijd ruzie over het onderwerp politiek.
Marco en Bianca

jan

Helaas heb je gelijk, het wordt meestal ruzie, het ligt toch gevoelig bij veel mensen.
Jan (een Ex-schuldige)

Moderator

gewoon

Yep Klaver zal zich niet kunnen verdedigen op dit draadje.

Marco dat pers bericht over liegen en bedriegen komt direct uit het riool.

Met een waarde gehalte,  dat als ik morgen mijn bommels  strik,  de buurman ervan meent op te maken dat ik nauwe banden fijns met het Koninghuis omdat zij hofleverancier zijn.

Het moet wel hout snijden,  als je wat schrijft.... dit aan de pers.

Probeer al maanden er achter te komen hoe het nu komt dat in een tijd dat we wat socialer mogen zijn rechts weg loopt met de zegen.

En nu zeker GroenLinks wil laten struikelen op details die niet werken,  immers tot verbazing zijn de PvdA en SP nu de hekkensluiters,  en rest alleen het afbranden van groen links.

Weet wel waar die ruzie dan over komen op verjaardagen,  en dat gaat in de trant van  Den Haag geen blaam over het thuis komen te zitten  van de bouwvakkers terwijl het op je kloppen aan te voelen was dat die juist moesten gaan  bouwen in de crisis,  maar ja veel te links he.

Zo veel makkelijker,  om iemand in een rubberbootje op middellandse zee de schuld te geven met zijn vinger op een gaatje, is hier nog niet zelfs niet  bijna,  weinig interessant.

Zijn vinger op steekt op de vraag, wie tot nu  niets fout heeft gedaan in krappe huizen markt in Nederland.

Waar ligt dat Nederland ? ergens in het midden zeggen ze

Stil-verdriet

Elke keer als er verkiezingen worden gehouden, beloven ze dat het beter wordt. Zou het nu deze keer echt zo zijn?

marco

QuoteWaar ligt dat Nederland ? ergens in het midden zeggen ze

Klopt :)
Marco en Bianca