Wie heeft advies? Ik zie 't niet meer!

Started by cookies, Feb 17, 2017, 06:11 PM

Previous topic - Next topic

cookies

Hey allemaal, al een tijdje niet meer op het forum geweest, maar ik wil toch even van me laten horen.

We zitten op dit moment nog steeds niet in een traject, de budgetcoach laat eigenlijk alles gewoon aan ons over. Wij moeten de schuldenlijst controleren, wij moeten contact zoeken met de schuldeisers om te checken of alles nog up to date is, en ondertussen blijven de deurwaarders wel komen, blijf het loonbeslag van kracht en moet ik ondertussen nog steeds afspraken maken met andere eisers die aan de deur staan....

Ik weet nog niet eens welke kant we op gaan, minnelijk? WSNP? Lening? We zijn nog geen hol verder en het frustreert me enorm. De vaste lasten worden keurig betaald, we nemen ons leefgeld elke week op en sparen ook nog voor onvoorziene uitgaven.

Heeft iemand enig idee wat ik kan doen om de boel te versnellen? Kan ik bij een andere instantie aankloppen in plaats van de SHV van de gemeente?

De schuld is op dit moment zo'n 25.000, deze zouden we, in principe binnen 30 maanden kunnen afbetalen, als er geen loonbeslagen zouden liggen. Maar nu lopen de rentes en gerechtelijke kosten natuurlijk steeds verder op...

De rust die ik hoopte te vinden is nog niet in zicht en de stress lijkt zelfs erger te worden..

Iemand tips??