Nog 8 maanden

Started by tonnie64, Feb 13, 2017, 03:21 PM

Previous topic - Next topic

tonnie64

Hallo allemaal, hoop dat het goed met jullie gaat. Met mij gaat het steeds beter, zit weer goed in mijn vel. En..... vandaag nog 8 maanden ..... het ziet er uit dat ik de eindstreep ga halen zonder poespas, wat zal ik opgelucht zijn....

Groetjes Tonnie

peter

Lees dit jaar !!

Goed om te horen dat het goed met je gaat ! He, nog even doorzetten !!
Peter
Administrator Forum

Smile

Tonnie  , wat  n goed  vooruitzicht, heerlijk !  Die paar maanden krijg je ook nog om...Op naar een mooie  toekomst , ik wens je veel succes   , groet, Smile :)

tonnie64

Thanxxxxxx , dit gevoel gun ik iedereen 😙😙😙😙😙

burningspirit

Geweldig Tonnie! Dit geeft mij ook weer extra moed. Wij 'moeten' nog anderhalf jaar. Dus ons ' feestje' ( met rondedans  ;D) is een klein jaartje na het jouwe !
Wat ga jij doen als je eenmaal zo ver bent? Wij gaan in elk geval bescheiden uit eten met de kinderen denk ik... ;D
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

jan

Goed gedaan en die 8 maanden vliegen voorbij vliegen, nu je lekker in vel zit.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

tonnie64

Hoi hoi, wat ik ga doen , als ik een schone lei krijg, sparen om een weekje naar Tenerife te gaan en op de dag dat ik de brief krijg idd een etentje met 2 mensen die me altijd bij gestaan hebben en een dansje. 😆😆😆😆😆

burningspirit

Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

gewoon

Ha Tonnie

Fijn van je te horen,  tijd vliegt nog maar 8 maanden.

En zeker dat je goed in je vel zit,  het is nog maar even en dan is het voorbij.

jan

Nee 7 maanden en 29 dagen  ;)
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Marjan12

Nog even doorzetten en deze 8 maanden zijn zo voorbij !