PvdA wil nettosalarissen verbeteren

Started by Marjan12, Feb 12, 2017, 01:48 PM

Previous topic - Next topic

Marjan12

DEN HAAG (ANP) - Werknemers moeten netto meer overhouden van hun salaris. Dat kan als werkgevers 1 procent meer premie gaan betalen, zo staat in een voorstel van de PvdA waar NU.nl zondag over bericht. De maatregel betekent een verschuiving van 8 miljard euro van werkgevers naar werknemers.

http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/binnenland/pvda-wil-nettosalarissen-verbeteren/ar-AAmQoM2?li=AA5a7a&ocid=spartanntp

jan

Het is verkiezingstijd !!! Let op ze beloven allemaal mooie dingen en geld, maar als de verkiezingen zijn geweest is iedereen dit vergeten
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

marco

Ik wil mij niet met politiek bemoeien, hier komt alleen maar ruzie van.
Marco en Bianca

Katniss

Klinkt allemaal heel erg mooi, ik houd het op eerst zien dan geloven.
Problemen in het leven zijn gewoon uitdagingen voor het persoonlijk groeiproces.

Schuldregeling

Dat kan als werkgevers 1 procent meer premie gaan betalen, zo staat in een voorstel van de PvdA waar NU.nl zondag over bericht.

Ik vind het wel jammer dat ze een belofte doen met geld van een ander. Zorg dan dat er minder belasting betaald hoeft te worden.

peter

Geen partij kan zijn programma waarmaken. Ze moeten allemaal onderhandelen en hebben enorme lijst van wat ze gaan doen. Ze vertellen er niet bij wat ze niet doen.
Peter
Administrator Forum

Smile

:)  jawel hoor  het gaat op de  verkiezingen aan ...moeten ze  zieltjes winnen.... maar  beloftes waarmaken ???  IK geloof  er dus echt niet in, groet, Smile :)