Voedselpakket

Started by Money, Feb 05, 2017, 03:45 PM

Previous topic - Next topic

Money

Ha allen,

Ik ben op zoek naar mensen die met mij de inhoud van hun voedselpakket willen e-mailen. Mag natuurlijk anoniem!

Graag hoor ik van jou wat er per week in jouw voedselpakker zit (t/m eind feb 2017). Ik onderzoek 1 maand lang zoveel mogelijk de inhoud van de pakketten. Meld graag elk product plus merknaam en hoeveelheid. Dus alle pakjes, zakjes, potjes etc benoemen.

Graag zoveel mogelijk mensen die meedoen! Wel je gezinssamenstelling doorgeven ivm grootte van het pakket en de ook naam van je voedselbank. Dan weet ik  of er grote regionale verschillen zijn tussen de verschillende voedselbanken.

Uitkomsten gebruik ik voor een artikel! Nogmaals namen van jullie zijn niet belangrijk, maar wel dat jullie niets toevoegen aan de pakketten of eruit halen voordat je mij de inhoud hebt gemaild. Mag naar voedselpakket@hotmail.com

Veel dank voor jullie hulp. Dit ga ik in een artikel verwerken.

Groeten,
Miss Money

peter

Wat wil je hiermee bereiken?
Peter
Administrator Forum

Smile

Ik zou  zeggen :ga  naar de regionale voedselbanken of  neem contact  met  hun op en leg je  vraag daar neer , als  zij het nodig vinden zullen zij  je  wel antwoord geven ! Smile

gewoon

Tja vraag mij ook af wat je artikel dan is,  na het einde van feb. het is dan een korte moment opname die je zelf gemaakt hebt,  die   weinig zegt over jaren pakketten verzorgen.

Het zal nu de tijd zijn,  dat er weer veel verse witlof of andere winter groenten in zitten denk ik.

En doen toch 12 maanden in een jaar hun uiterste het verschil te kunnen zijn,  iedere week.

Stil-verdriet

QuoteGraag zoveel mogelijk mensen die meedoen! Wel je gezinssamenstelling doorgeven ivm grootte van het pakket en de ook naam van je voedselbank. Dan weet ik  of er grote regionale verschillen zijn tussen de verschillende voedselbanken

Waarom schrijf je niet overkoepelende vereniging aan?

http://voedselbankennederland.nl/overzicht-voedselbanken-in-nl/