De voedselbank

Started by jan, Dec 11, 2016, 04:30 PM

Previous topic - Next topic

jan

Bij de supermarkt waar wij veel boodschappen doen, staan nu vrijwilligers van de voedselbank om artikelen te verzamelen. Ik koop altijd een paar artikelen, zoals thee en koffie om te doneren. Wij merken dit niet op onze maandelijkse lasten. Maar door een paar artikelen te kopen, kan ik andere helpen en als meer mensen dit zouden doen, dan kunnen meer mensen worden geholpen.

Zeker naar de feestdagen toe, is dit een welkome hulp voor mensen die in de problemen zitten. Een pakket van de voedselbank helpt echt mensen.

Dus als je ooit uit de schulden bent, vergeet je eigen situatie niet en doneer een paar artikelen. Het maakt niet uit hoe groot het artikel is. Een pakje thee kost maar weinig en je zo draag je wel een steentje bij voor mensen in de ellende. Het gaat niet om de grote maar om het gebaar.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Meelezertje

Ja als we allemaal doen naar vermogen... Als je wat kunt missen-->
Denk dan bijvoorbeeld aan Annemiek van Deursen van Consuminderhuis Parkstad met de kerst actie. Google maar eens naar haar blog met mijmeringen. Wat een vrouw.
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

Marjan12

Quote from: Meelezertje on Dec 11, 2016, 05:34 PM
Ja als we allemaal doen naar vermogen... Als je wat kunt missen-->
Denk dan bijvoorbeeld aan Annemiek van Deursen van Consuminderhuis Parkstad met de kerst actie. Google maar eens naar haar blog met mijmeringen. Wat een vrouw.

Zeker, een goed mens, die anderen helpt.