HULP NODIG

Started by ikhebhulpnodig, Dec 05, 2016, 07:51 PM

Previous topic - Next topic

ikhebhulpnodig

ik ben super depressief.
ik heb super erge schulden en hierdoor heb ik nergens zin meer in :'(

ben zo wanhopig dat ik hier mijn bankiban achter laat: geheim nummer
ik zie vanzelf wel of iemand mij uit de put kan halen..

god bless you all..

gewoon

Ha ikhebhulpnodig je herhaald je oproep hoe groot zijn je problemen, zit je in de kou of zonder eten dan is daar hulp voor te vinden, ook zie ik dat je nog erg jong ben 20 dan ervaar je alles nog harder en heb je te doen met door de wol geverfde geldeisers,  en je staat daar bijna onmachtig tegen over in je eentje.

Maar wat je ook doet op zoek naar hulp misschien hier of elders,  doe geen domme dingen als,  een mini lening en dergelijke zulke aanbieders,  maken misbruik van jou klem zitten.

Ook weg blijven van dingen als Weekamp  of andere die je iets of producten  aanbieden te lenen.

Als je al in die spiraal zit naar beneden van steeds groter schulden is er ook hulp.

Kun je nog gewoon je opleidingen afmaken ook daar is hulp voor te vinden maar het meest belangrijke is dat je niet alleen ben of staat,  er zijn ongelooflijk veel jonge mensen waar bij zo fout ging.

jan

Dit begint op een soort van online bedelen te lijken. Ik vind dit niet ok. Bij een volgende bericht, waar je nog steeds bedelt ga ik je bannen!

1. Concreet wat is je probleem/
2. Heb je al hulp gezocht?

Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator