We hebben ook slechte ervaring met Cortdaed. Er is iemand bij ons op 21 april op intake gesprek geweest,een Ben - hele hoop honing rond mond gesmeerd, allemaal mooie praatjes, geen zorgen .. bla bla.. puur zodat we tekenen en verder hebben we Ben nooit meer gezien, geproken of wat dan ook. Bij ons thuis heeft die foto's gemaakt van alle rekeningen en documenten dan hij zogenaamd nodig had voor ons dossier. Vanaf moment dat we hadden ondertekend hoefde we ons nergens meer druk om te maken, alle instanties zouden opgebeld worden en op de hoogte gesteld worden en niemand kon ons vanaf dat moment niks meer doen (afsluiting van energie, incasso's kosten verhoogd e.d. We waren blij. Daar kwam de tijd dat we ons loon hebben gekregen en zoals afgesproken hebben we elke keer geld op de beheersrekening gezet (dat is inmiddels 2700 euro waarvan al hele hoop betaald kon zijn). We hebben geen idee wat ze daar doen, maar niemand belt ons op om ons te informeren hoe daar de zaken voor staan .. en we ontvagen briven zoals - energie contract beeindiging, van rekening van 132 euro is naar incasso bureau gestuurd en dat is inmiddels 400 euro geworden en ik werd gisteren door mijn zorgverzekeraar gebeld, dat daar 0,0 contact is opgenomen, geen email gestuurd .. nogmaals een grote NIKS. En daarbij vergat ik nog bij te zetten, dat mistr Ben helemaal niks had doorgegeven van documenten en rekeningen waarvan hij foto's heeft gemaakt - we moesten 3x alles opsturen en ze hebben nog steeds niet alle informaties om ons dossier compleet te maken. Ben zelf maakte hier foto's van ALLES en 2x daarna we zelf nog een keer van ALLE documenten en rekeningen thuis. Ze vragen ons nog steeds om bedragen die we verschuldigd zijn en IBAN nummers van instantiens van welke we 3x rekeningen hebben gestuurd dus volgens mij hebben ze daar moeite met lezen nog. Het is niet meer op een hand te tellen hoe vaak we hen moesten bellen, email sturen of wat dan ook wat op het verzoek dat ze ons terug bellen reageerde ze geen enkele keer. We moeten nu een brief sturen naar kantoor met opzeggingstermijn en dan god weet of we ons geld terug krijgen. SLECHSTE BEDRIJF OOIT. 3 manden tijd, 500 euro betaald en rekeningen van ons worden alleen maar erger, kosten verhoogd en dreigementen met energielevering stoppen naar ons gestuurd - CORTDAED IS DIEPTRIEST