3 jaar!

Started by Xdewit, Oct 14, 2016, 06:58 PM

Previous topic - Next topic

Xdewit

Lieve mensen, even een opstekertje (denk ik): het gaat voorbij, langzaam maar het gaat toch. Mijn 3 jaar zitten erop en ben deze maand weer schuldenvrij!.
Ik ga nog wel door met op deze manier leven: even weer een buffer opbouwen, wel zo prettig als ik financiele tegenslagen kan opvangen..
Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en echt.. het gaat voorbij!
X

Chrissie

Geweldig nieuws Xdewit van harte gefeliciteerd met het behalen van je schone lei!
Geniet maar heerlijk van je schuldenvrije leven.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Dick

Gefeliciteerd en goed gedaan.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

jan

Heel mooi en goed gedaan. Je bent bevrijd.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

tonnie64

Wat fijn om te horen , wat zal dat een fijn gevoel geven.
Proficiat met je schone lei

Groetje Tonnie

Abigail

Gefeliciteerd, Xdewit!  :)

burningspirit

Jeeej je  ;D ;D ;D
Tijd voor een rondedansje  8)
Gefeliciteerd en Dank je voor de bemoediging !
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

flits

gefeliciteerd xdewit
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Smile

;D  Gefeliciteerd  wat  n heerlijk  vooruitzicht !   heel veel geluk voor de  toekomst. Wij moeten  nog  16  maanden .... ik hoop  dat  we  ze  op een goede manier doorkomen  en  over   12 maanden kunnen zeggen : YES   we kunnen aftellen  de laatste  3 maanden.... we houden hoop  en doen ons  best  :) Groet  Smile  :)

Be

Katniss

Gefeliciteerd! Wat een fijn gevoel zal dat zijn.
Problemen in het leven zijn gewoon uitdagingen voor het persoonlijk groeiproces.

Schuldregeling

Gefeliciteerd. Ik ben erg benieuwd hoe je de afgelopen 3 jaar hebt ervaren. Was het zwaarder dan verwacht of viel het mee?

Xdewit

Quote from: Schuldregeling on Oct 24, 2016, 09:23 AM
Gefeliciteerd. Ik ben erg benieuwd hoe je de afgelopen 3 jaar hebt ervaren. Was het zwaarder dan verwacht of viel het mee?

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het eerste jaar het nog wel vond meevallen. Mensen hebben begrip en snappen dat je niet alles mee kan doen. Tweede jaar ging ook nog wel, maar inmiddels werden ook de kinderen groter en wilden ook meer meedoen met de rest (waarom gaan wij nooit op vakantie, waarom kopen we alleen tweedehands kleding, waarom hebben wij geen mobiels, waarom hebben wij oude fietsen etc). Het derde jaar vond ik het helemaal niet leuk meer. Ik vond het erg zwaar. Te lang onder een sociaal minimum zitten is niet makkelijk. Ik ben erg blij dat het voorbij is. Ik blijf wel op hetzelfde niveau leven (bijstandsniveau) en probeer wat ik eerst afloste nu te sparen, want de wasmachine en ijskast zullien een keer kapot gaan :/
Dank voor de interesse schuldregeling ;)

Sander

Gefeliciteerd en geniet ervan  ;)

Dick

Dit soort berichten lees ik graag, weer iemand , die schulden vrij is. Ik hoop dat, jullie nog veel van dit soort berichten mogen lezen!
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info