De verhuizing

Started by tonnie64, Oct 11, 2016, 09:00 AM

Previous topic - Next topic

tonnie64

Hallo iedereen, nou de verhuizing is achter de rug en kan trots zijn op mezelf, heb alles zelf geregeld en gedaan, er moeten nog wel wat dingen gebeuren, de deuren verven en inrichten, het mijn huisje lsten zijn, maar dat komt wel. Ik vind het er nu al heerlijk. Mijn baas zei gisteren dat ik ineens de rust in.mijn ogen had.

Maar het allerbelangrijkste gaat nog komen..... 13 okt as donderdag gaat mijn laatste jaar in..... vind het spannend, want er moet weer een verslag naar de RC , ik ben 2 uur per week omhoog gegaan met het werk, er moet een nieuw vtlb berekend worden. Ik krijg wel toeslag, een vraagje, ik krijg deze maand met terug werkende kracht van september okt en dan van nov ineens ... moet dit in de boedel???

Ik hoop dat heb echt het gevoel dat het leven op dit moment een feestje is  ;D

gewoon

Ha Tonnie

Wat fijn dat je over bent naar je nieuwe huisje het was een beetje stil, en het is goed  te horen dat het je goed gaat,  en ja alweer het laatste jaar wat gaat de tijd snel.

Gefeliciteerd

Dat het leven nu een feestje lijkt ,  maak ik op dat je je zelf ook niet voorbij hebt gerend met je gezondheid en het allemaal goed aan kan.

Fijn

tonnie64

Thanxx Gewoon, wel bijna mezelf voorbij gerend, maar op tijd aan de rem getrokken. Ik geniet van de momenten dat ik vrij ben in mijn nieuwe huisje. En ja dat ik ff stil was, was erg druk  met werk en het huis, maar komt allemaal goed. Nu dit jaar nog af gaan ronden , dat is nu mijn eerste prioriteit, vanaf donderdag de maanden af gaan tellen en weer op de brief vd Rc wachten, blijf ik iedere keer spannend vinden, dan nog 1 in april en dan als het goed is de laatste met een bericht erin waarvan ik hoop dat er staat dat ik een schone lei krijg....

Smile

Tonnie   :) wat  fijn voor je  en  zeker  heel fijn dat  je  kunt gaan aftellen , dat is  zeker spannend ! Veel succes  en sterkte  dit laatste jaar  :D  Groet, Smile

burningspirit

Tjonge gefeliciteerd Tonnie met al dit goede nieuws. Wat gaat het snel bij jou! Top zeg!
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

Marjan12

Wat een goed nieuws, blij dat je, je rust hebt gevonden!

tonnie64

Thanxxxx allemaal. Nu op naar een schuldenvrije toekomst

Groetjes Tonnie

Xdewit

Doet me goed om te horen Tonnie!

jan

Tonnie, dit gaat jouw lukken !
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Katniss

Fijn dat je een lekker huisje hebt voor jezelf.  Geniet van je rust!
Problemen in het leven zijn gewoon uitdagingen voor het persoonlijk groeiproces.

Chrissie

Wat een fijn nieuws heerlijk om te lezen dat het zo goed met je gaat.
Die schone lei komt er wel voor jou dame het gaat precies zoals Jan zegt wel lukken!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.