eindzitting geweest

Started by chapter, Sep 04, 2016, 08:34 PM

Previous topic - Next topic

chapter

Zaterdag viel het vonnis op de deurmat met schone lei. Nu de afronding nog maar ik ben blij dat ik klaar ben maar bezorgd over de 250.00 die ik er nu op achteruit ga. Ik zal dus opnieuw aan tafel moeten gaan en een begroting maken. Inmiddels ben ik op 1 september ook in andere vaste functie gaan werken als persoonlijk begeleider voor 25 uur per week. Ernaast blijf ik nog invallen maar ga nu eerst wat rust nemen. Geen 160 uur met werken waar 144 de norm is. Ik heb mij letterlijk te pletter gewerkt

Meelezertje

Fijn dat je een schone lei hebt. Van harte gegund

Kun je uitleggen waarom je er nu 250 euro op achteruit gaat? Ik heb misschien wat gemist.
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

chapter

de gemeentebelasting 600 werd uit boedel gehaald en gemeente betaalde mijn huishoudelijke hulp 150 euro die ik nu zelf moet betalen. Kids kregen budget 700 voor sporten 4 personen.  Dus alles bij elkaar opgeteld een aardig bedrag. Daarentegen ben ik wel van 2 zorgverzekeringen af waaronder een boete van 50% op aanvullende verzekering omdat ik daar alleen aanvullende afneem en geen basis omdat ik niet weg kon tijdens wsnp.

Meelezertje

Zeker heftig dan om het met zoveel minder te moeten doen. Ik hoop dat je heel creatief kan zijn ; en ook dat je wat meer rust krijgt. Je verdient het na de 'tropenjaren'
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

jan

Dit nieuws lees ik graag!! Gefeliciteerd en nu vooral van de rust. Hier moet je ook wennen  ;)
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Marjan12

Wat fijn voor je, gefeliciteerd!

peter

Schulden aflossen is een topsport!! Gefeliciteerd, met het behalen van de podium!!
Peter
Administrator Forum

Sander

Smile

Gefeliciteerd  en veel  succes  voor de  toekomst !   Groet, Smile  :)

Chrissie

Super dit nieuws van harte gefeliciteerd met het behalen van de schone lei!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Knibbel

Hoi Chapter, lees nu pas jouw geweldig bericht. Geweldig blij voor je dat je het nu achter je kunt laten en een geheel nieuwe weg in kan slaan. Proficiat, je hebt dit resultaat geheel aan jouw eigen doorzettingsvermogen te danken....
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron