Ik ben dom geweest

Started by Astrid97, Aug 31, 2016, 10:46 PM

Previous topic - Next topic

Astrid97

Hoi,

Ik ben een student van 19 jaar oud, met financiele problemen. Deze zijn nog erger geworden doordat ik een vakantie huis wou huren en deze heb ik afgezegd i.v.m. mijn school vroeger is begonnen. Introductieweek.

Ik moet een aanbetaling doen en deze heb ik niet gedaan.  De degene die het verhuurder deed het via marktplaats, zonder dat hij mij vertelde dat er aan annulering kosten aan verbonden waren. De kosten zijn â,¬ 185. Ook vind ik geen algemene voorwaarden. Ik moest een gedeelte via de giro overmaken en bij aankomst de rest in contanten.

Wat moet ik doen, ik kan dit bedrag niet missen? Ik vind het heel vervelend dat ik moest afzeggen. Als ik geweten had, dat ik mijn aanbetaling niet zou terugkrijgen zou ik niet hebben geboekt.

Deze meneer reageert heel erg onaardig op vragen die ik stel en kan mij niet de gevraagde gegevens geven. (Ik had hier al eerder op de website gekeken) Hij suggereert zaken die niet waar zij. Kan iemand mij advies geven hoe nu verder.

Ik heb nu een brief gehad van de advocaat en ik weet niet met wie ik te maken heb. Moet ik nu betalen of hoe zit het nu?

Astrid

Date: Mon, 1 Aug 2016 21:12:30 +0200
To:
From:
Geachte mevrouw,

U bent kennelijk zo op de hoogte van alles dat als u googled naar 1 van mijn bedrijven vind u de benodigde info.

mvrgr,
John 
Date: Mon, 1 Aug 2016 11:21:30 +0200
To: b-9c
From: a-df
Geachte heer,

Nogmaals verzoek ik per omgaande aan mij te vestrekken

Kvk nummer
BTW nummer
Vestingsplaats en contact gegevens

Ik stel vast dat u geen algemene voorwaarden heeft, waarin opgenomen de annuleringskosten

Mvgr

Astrid
Date: Mon, 1 Aug 2016 09:40:29 +0200
To: a-
From: b-
Hallo Astrid,

Het lijkt wel alsof je nog maar net op deze aardbol bent.
Als je had geweten dat er een vooruitbetaling ter zekerheidstelling zou zijn zou je nimmer geboekt hebben,