een nieuw huisje

Started by tonnie64, Aug 24, 2016, 08:44 PM

Previous topic - Next topic

tonnie64

Hoi allemaal

Weer een nieuwe stap in mijn leven, heb via een vriend van de familie een appartement kunnen huren per 1 sept. Dus er negint weer een nieuw hoofdstuk, dut kwam 10 dagen plots uit de lucht vallen, had een dag van tevoren te horen gekregen dat mijn urgentie aanvraag afgewezen was, en dat ik waarschijnlijk nog minimaal een half jaar zou moeten wachten en zaterdags belde die vriend op of ik interesse had, het is ook nog in mijn geboorte plaats en vlak bij het centrum. Dus ik maandag de bw gebeld, want dit moest de rc goedkeuren , in de eerste instantie zei ze dat ze de huur te hoog vond, maar omdat ik gescheiden ben en noodgedwongen bij ex woon. Zou rond 2 dagen duren , ongeduldug als ik ben stuurde ik jaar een mailtje op woensdag omdat ik ja of nee moest zeggen tegen het appartement. Ik kreeg terug dat ik ja mocht zeggen , maar wel op eigen risico. Gelukkig kwam er afgelopen vrijdag het verlossende mailtje dat de rc zijn goedkeuring gaf..gelukkig, dus een nieuwe start . Inmiddels alles al geregeld met gas en licht overschrijvingen tv en internet contract getekend. Nu is het wachten op de sleutels, er moet geverfd worden, maar er ligt laminaat in de woonkamer en keuken en zeil in de slaapkamer, de toeslagen zijn aangevraagd en de meente is ook al ingelicht, ik word per 1 sept overgeschreven Geldrop, spannend maar ook een nieuwe start.Wilde juliie dit toch ff vertellen

Groetjes Tonnie

chapter

Wat fijn tonnen zo zie je maar dat het gaat zoals het moet gaan.

tonnie64

gewoon

ha Tonnie

wat geweldig

Hoopte al een tijd op dit bericht.

En vandaag mag ik het lezen.

Helemaal top

jan

Wat leuk en geweldig voor je!!!
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

burningspirit

Hoi Tonnie,
van dit bericht wordt ook ik heel blij. :D
ik wens je een rustig gezond en gelukkig leven in je eigen huisje toe
liefs van mij
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

Smile

Beste  Tonnie  :) wat een geweldig goed  nieuws voor jou , heerlijk n nieuwe start ! Heel veel succes  met  je  verhuizing en heel veel geluk en woongenot  in je nieuwe stekje  . Groet, Smile :)

Katniss

Dat is fijn nieuws, lekker een plek voor jezelf. Heel veel succes daar en ik hoop dat je er veel woongenot zult vinden.
Problemen in het leven zijn gewoon uitdagingen voor het persoonlijk groeiproces.