Eindcontrole

Started by Dann1987, Jul 29, 2016, 02:36 PM

Previous topic - Next topic

Dann1987

Hallo Allemaal,

Heb gelukkig bijna mijn traject van 3 jaar er op zitten. Alle documenten ingevuld en verstuurd naar de Kredietbank. Nu was mijn vraag wat gebeurd er bij afkeur van de eind controle? Heb veel dingetjes gekocht met ebay en vraag me af of dat problemen geeft

graag hoor ik van jullie,

Groetjes D

chapter

van je vtlb mag je doen wat je wilt mits je daardoor geen achterstanden hebt opgelopen in je vaste lasten. Anders is er niks aan de hand. koop ook wel eens wat via marktplaats en bva auctions en is nooit een probleem

Dann1987

Ok duidelijk dankjewel voor je antwoord :-)

Vind het allemaal spannend zo eindcontrole en zo blij dat ik er straks vanaf ben :-)

Ben nogal een doemdenker dus vraag me af wat als de controle foutief bevonden word je dan uit de sanering gezet of ? Wil graag alle opties open houden

gr D

chapter

Als jij niks achter hebt gehouden wat later bekend wordt of al bekend is bij hun via andere bronnen is er weinig aan de hand. Collega van mij had bv 1000 minder opgegeven van inkomsten december. Hier hebben ze nooit wat van gezegd tot iemand het heeft gemeld. Tijdens eindzitting kwam dit eruit. Ging hier wel om wsnp. Als jij naar eer en geweten hebt gehandeld zou ik mij niet druk maken