weer eens een update

Started by tonnie64, Jul 14, 2016, 03:07 PM

Previous topic - Next topic

tonnie64

Hoi allemaal

Kom regelmatig even wat lezen, maar schrijf niet veel meer, erg bezig om dingen een plaatsje te geven.
Inmiddels officiel gescheiden, maar wonen nog in 1 huis. Ik ben elke dag nu aan het aftellen, naar 13 okt 2017, nog minder als 15 maanden, het gaat snel, maar merk ook dat het zwaarder wordt, nog banger dat er alsnog iets mis kan gaan. werk per 1 juni nu 24 uur bij mijn baas , eerst 18 en ga waarschijnlijk naar 28 uur over een paar maanden, ben intussen ook weer geopereerd, niets ernstigs en hoef van de BW nog niet te solliciteren. Ik zit nog op een huisje te wachten, 2 weken geleden de stoute schoenen aangetrokken en de sociale woning stichting gebeld voor een eventuele urgentie, had ik al eerder gedaan in Feb. maar toen kreeg ik al te horen aan de telefoon dat ik die niet zou krijgen en dat ze hem daarom ook niet gingen aanvragen. toen ik 2 weken geleden belde en mijn verhaal vertelde, zei de dame, kom maar, roep ik er een woonconsulent bij en dan gaan jullie samen kijken of het nut heeft om urgentie aan te vragen. zo gezegd zo gedaan, een hele vriendelijk jongeman getroffen , mijn verhaal gedaan en die vond het dus wel dat ik een urgentie mocht aanvragen , dat noemen ze een uitzondering op de regel, papieren meegekregen en moest ik thuis invullen , mijn verhaal er op zetten en nog wat kopie's maken, dat was donderdags, die maandag erop belde ik op dat ik alles klaar had en kon ik het in de middag komen brengen, even een gesprekje met hem gehad , het is nu ook zo dat als je een urgentie krijgt, je dat in hetzelfde dorp krijgt, is echt onmogelijk gemaakt helaas door ex, heb door alle toestanden een soort straat vrees voor dit dorp opgebouwd en krijg regelmatig paniek aanvallen daardoor, heb ook een briefje vd huisarts gekregen dat het heel belangrijk is dat ik een urgentie voor mijn geboorte plaats krijg.
de man van de woonstichting zei ik kan niets beloven, maar ga er zelf ook nog een positief briefje bij doen dat het door de omstandigheden heel belangrijk is dat ik zo snel mogelijk uit dit dorp weg ben. nu moet ik nog 3 tot 5 weken wachten op antwoord of ik urgentie krijg, is dat zo, heeft de woonconsulent mij verzekerd dat hij er dan alles aan gaat doen, om mij zo snel mogelijk weg te krijgen.

Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat en dat alles in orde komt voor de mensen die nog op de WNSP wachten.

groetjes Tonnie64

peter

Tonnie, goed om te lezen dat het goed gaat met je en dat er schot komt in een nieuw huis. Ik hoop dat de 15 maanden snel voorbij zijn en je een nieuwe start krijgt.
Peter
Administrator Forum

tonnie64

Smile

Hallo Tonnie ,  kan me voorstellen dat  je  iets  minder op de site   zit  daar je  genoeg andere  zaken aan je hoofd hebt momenteel. Goed dat  men  je gaat helpen  om aan n nieuwe  woning te  komen, nog  even geduld... komt  vast wel goed  en  die laatste  15  maanden kom je ook nog wel  goed doorheen , je weet wat  ertegenover staat , je  nieuwe  toekomst !  ;) Ik wens je veel sterkte  en  geluk voor  de  toekomst ! Groet, Smile.