Wacht op een betaling van een autobedrijf

Started by Sander, Jul 14, 2016, 02:27 PM

Previous topic - Next topic

Sander

Wij hebben met toestemming een andere auto mogen kopen van de bwv .
Dit is 2 maanden geleden ook gedaan maar de auto had wat mankementen .
Dit is in overleg met de garage geregeld mits wij de helft voor onze rekening zouden nemen .
Dit is dus ook gebeurt maar de beste man komt maar niet over de brug .
Meerdere mailen gebeld en gemaild dat wij het bedrag z.s.m op onze rekening wouden zien .
Zoals je begrijpt is dit nog steeds niet gebeurt naar meerdere pogingen het netjes en beleefd te vragen .
En als er een reactie komt is het dat meneer een groot ongeluk had gehad en net thuis is .
De dag daarvoor ook al contact gehad maar zou zomaar kunnen .
En dan een week later weer een reactie dat ie niet weg loopt voor dat kleine bedrag en dat ik me gemak maar is moest houden want t komt wel  >:(
Nu ben ik dus behoorlijk boos over de gang van zaken en wil graag weten wat ik hier nog meer aan zou kunnen doen .
Het is jammer genoeg anderhalf uur rijden anders was ik t gaan halen .
Wie weet raad hierin ?

sacredfour

Sander, je moet even wat meer duidelijkheid geven. Is de auto van een particulier gekocht? Was het de bedoeling dat de oude eigenaar en jij de rekening van de garage zouden delen?] Heb je zijn deel van de garagekosten ook betaald en dit is het geld dat je terug moet krijgen?
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

Sander

Nee , auto komt van de garage .
In principe niet , de auto zou met apk geleverd worden maar omdat ik zelf niet helemaal oplette
en hij dus ook niet de moeite nam om te kijken terwijl hij alles invoerde .
Dus de auto gekocht en in de avond er achter komen dat er dus geen apk opzit .
Dus weer contact opgenomen en we zouden dan de kosten delen voor de apk en eventuele reparatie .
Beste man wou alleen niet eerder betalen dan dat hij een rekening zag van de garage .
Dit dus gemaild naar hem en hij zei dat ie dus de helft zou overmaken .
En die helft is nog steeds niet overgemaakt .