schulden afkopen

Started by peter123, Jul 08, 2016, 12:02 AM

Previous topic - Next topic

peter123

Hallo iedereen,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Helaas ben ik 2 jaar geleden mijn baan kwijt geraakt wegens de crisis. Hierdoor ben ik in de financiële problemen gekomen. Ik heb nu een aantal schuldeisers waaronder telecombedrijven en de ABN AMRO ( loopt via Lindorff en ICS ). Verder heb ik nog wat kleinere schuldeisers die lopen via EOS, GGN. Nu krijg ik binnen een maand, een bedrag uitgekeerd. Waarbij ik groot en deels mijn schulden kan afbetalen. Ik wil eigenlijk met dit bedrag alles afbetalen. Ik heb wel is gehoord, om schulden af te kopen. Dat je eenmalig een bedrag betaald en dan er vanaf bent. Heeft iemand hier ervaring mee? Zo ja kan iemand mij aub helpen!?

Alvast bedankt ! Peter!

burningspirit

ik heb er geen ervaring mee, maar anderen hier zeker wel
lijkt mij wel dat je niet eerder dan dat je het bedrag beschikbaar hebt ermee kunt gaan onderhandelen

wat bedoel je met grotendeels? als het meer dan 50% is van je schuld, dan maak je volgens mij een redelijke kans
en als je de niet-acceptatie op de een of andere manier goed weet te tackelen, ook
daarmee bedoel ik: vertellen wat er gebeuren gaat als ze je aanbod niet accepteren
in bedekte termen dan wel, niet te agressief natuurlijk
meer in de stijl van: als we tot overeenstemming kunnen komen, worden we er allemaal beter van
zoiets

weten anderen hier het iets beter uit te leggen?
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

sacredfour

Quote<Adres>

Uw ref.
Onze ref.
Datum

Geachte heer,mevrouw,

In bovengenoemde zaak deel ik u mede dat ik op dit moment een inventarisatie aan het maken ben aangaande de schuldenlast van cliënt , de heer (mevrouw) <> te <>

Ik wil u dan ook vriendelijk verzoeken om cliënt een uitstel van twee maanden te geven, zodat ik alle schulden in kaart kan brengen. Hierna zal ik een betalingsvoorstel doen.