Bespaard op de boodschappen.

Started by Kiek, Jul 05, 2016, 09:29 AM

Previous topic - Next topic

Kiek

Bij de appie zijn deze week diverse artikelen 1+1 gratis.
Ik heb voor 32,20 gekocht en hoefde nu dus maar 16,10 af te rekenen.
Dat scheelt toch weer een aardig bedrag. Het is voorraad voor de vriezer (slavinken en braadworsten) en dan nog Mil.nerkaas en Camp.ina houdbare melk.

Marjan12

Dit scheelt zeker een aardig bedrag. Misschien dat ik al wat voorraad ga aanleggen voor de kerst. Vlees kan toch langer dan een half jaar in de vriezer>

Kiek

Dat dacht ik wel, bij ons zit het er tenminste wel zo lang in soms.

Marjan12

Dit scheelt heel veel, ik vind de december maanden zo duur. Ik heb een klein vriesvlak, maar ik wil een groter vrieser kopen.

jan

Quote from: Marjan12 on Jul 05, 2016, 09:13 PM
Dit scheelt heel veel, ik vind de december maanden zo duur. Ik heb een klein vriesvlak, maar ik wil een groter vrieser kopen.

Een schuldenaar gaat slim om met zijn huishoudgeld  ;)
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Smile

Hallo  ja  ook ik ben  enkele  artikelen gaan kopen omdat je  2  voor de prijs  van 1 krijgt.Dan koop ik ook echt alleen artikelen die  ik nodig heb . Verder  ga ik dagelijks  naar de  winkel en kijk  wat  vandaag in de  aanbieding is  en dat  word er dan  vandaag gegeten, dat loont zich echt !VAN DE WEEK  BIJNA  1 KG  KIPFILET  VOOR â,¬3,99 ( 4 ST)  2 GEBRUIKT OM KIP PILAF  TE MAKEN MET RIJST,van de   andere  2 kipfilets   bami gemaakt  voor  2  dagen .Rijst , mie  en bamigroente  erbij gekocht ,alles  bij elkaar plusminus  â,¬ 12 uitgegeven  en er  3  dagen  warm eten van gehad, trots op mezelf   :)  Groet  en een fijne  dag, Smile :)

Chrissie

mis een smiley met een duimpje omhoog
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Kiek

1 kilo kipfilet voor 3,99 is erg goedkoop Smile.
Dat heb je goed gedaan.