Rechtbank advocaat

Started by Miss_Redheadzz, Jun 30, 2016, 08:31 PM

Previous topic - Next topic

Miss_Redheadzz

Hoii

nee ik sta zelf niet onder curatele maar m'n partner.
Mijn moeder had m'n PGB in beheer voor me 18 en ze is vorig jaar overleden toen ik 21 jaar oud was.

We zijn druk bezig met regelen en alles diep uitzoeken!

chapter

goed zo stap voor stap eerst uitzoeken dan handelen.
Okee dacht dat je het over jezelf had dat zou situatie enorm complex maken.  zover ik kon zien is voor je 18 de pgb toch al stopgezet door onderzoek en  naar zin overgegaan.

Miss_Redheadzz

Toen mijn PGB stop was gezet ben ik gelijk overgestapt naar zin.
Ik heb vandaag nog naar meer informatie erover gevraagd aan mijn directie.

Zij vertelde dat als de rechtbank enzo een optie was dat we dat echt wel gedaan hadden. Maar omdat mijn moeder er niet meer is komen ze bij mij aankloppen. Mijn moeder had het budget dan wel in beheer maar ik was altijd de budgethouder geweest of ik nou minderjarig was of meerderjarig betalen moet ik zoiezo.

Dus eigenlijk kunnen we weinig. Er zijn wel een aantal dingen die ik wil bespreken met de schuldsanering.
Mijn uitkering stopt waarschijnlijk dit jaar en dan kan ik gewoon gaan werken. Maar hoe moet dat in vredesnaam als je in de sanering zit... dus er zijn genoeg dingen die stap voor stap geregeld moeten worden.

Dan heb ik nog een gestoorde tante die ons erfgeld nog niet wilt geven omdat ze bang is voor de schuldeisers.. Want verassing mijn moeder heeft ook nog een PGB schuld van 27.000 euro maar daar hebben we alle vier een akte voor ondertekend.

Ik hou jullie hier op de hoogte als ik meer weet over alles

jan

Miss, waarom ga je niet praten met schuldhulpmaatje.nl. (http://schuldhulpmaatje.nl) Deze zijn onafhankelijk en kunnen je heel goed helpen.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator