kosten fotos ziekenhuis

Started by flits, Jun 10, 2016, 02:08 PM

Previous topic - Next topic

flits

ik heb dinsdag fotos van mijn bekken laten maken omdat ik van de trap afgevallen ben en ik weet niet ofdat het van mijn eigenbijdrage afgaat of niet ik weet wel dat ik van de belasting kilometer geld terug kan vragen voor het heen en weer reizen van en naar het ziekenhuis weet iemand hier toevallig of dat het van de eigen bijdrage van het ziekenfonds afgaat of niet ik ben bij het vgz verzekerd
ik heb vgz ruime keuze en aanvullend best en tand beter verzekerd

ik heb het al aan mijn bewindvoerder door gegeven dat ik dinsdag naar het ziekenhuis geweest ben in verband met de reiskosten voor de belasting
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

chapter

voor belasting is er een drempel dus is het maar de vraag of je daarboven uitkomt. Het is dus niet zo dat je volledige reiskosten terug krijgt. Vaak moet je dan veel zorgkosten hebben die niet vergoed wordt.
Fotos etc gaan van je eigen risico af en krijg je van vgz factuur voor

flits

het is heen ongeveer 12 a 13 kilometer en terug ook 12 a 13 kilometer de fractuur van het ziekenfonds gaan naar mijn bewindvoerder
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

chapter

ligt ook aan inkomen en drempel maar als je verder geen medische kosten hebt zal je er weinig van terug zien helaas. Nu is het ook niet zover weg. Voor operatie en controles moest ik naar antwerpen.

je moet zeker meer onverzekerde kosten hebben als 127 euro, dat is voor inkomens tot 7.000 euro erboven is drempel 1.65% van je inkomen

flits

ik zit  netto rond de 1328 per maand

chapter

Dan is het 1.65% van jaarinkomen. Je moet dus aardig wat zorgkosten hebben eer je over dremoel komt.

flits

ok
ik moet ook 1 x per maand naar de dietiste van allevo en dit gaat zowzo van de eigen bijdrage want ik zie er regelmatig een fraktuur van mijn bewindvoerder voorbijkomen die hij op de site plaats waar ik mee kan kijken met wat er in en uit gaat word dit dan ook meegerekend want dit is in goes en ga altijd van mijn werk uit et de fiets