en He allemaal...
Er is hoop voor een ieder onder jullie~! Ik heb dan eindelijk, eindelijk, eindelijk een bbz krediet toegekend gekregen a 5400 E. Ben bij een juristenburo (verhaal apart), die de sanering regelen. (ook een verhaal apart)
Bijna alle schuldeisers zijn akkoord, behalve natuurlijk de belastingdienst...heeft nog steeds veel voeten in de aarde, aangezien het een zootje is daar. Dacht mijn aangifte van 2014 allang gedaan te hebben... maar dat was opgaaf wereldinkomen. ?? Nooit bericht van hun gehad. Ook geen verzoek tot doen van aangifte,. Maar was niet uitgenodigd dat jaar...vertelde de dame van de bel. dienst me.....en ook niet in 2015!!! Die brief heb ik idd. (zouden mijn penvrienden bij de belastingdienst het dan toch opgegeven hebben, sacred four? Ze zijn zo stil en sturen niets meer terug...) Nu word ik het alsnog verplicht om tot die sanering te komen.
Nou ja....al met al...anderhalf jaar verder, maar de eindstreep is iin zicht. Al weet ik nu al dat ik ,dankzij de overheid met de wet DBA...weinig opdrachtgevers dit jaar... de verplichte AGB Code...opstellen in rijen van vijf dan na 6 weken uitbetaald worden...of maak er maar 4 maanden van! ,.... de verplichte omzet a 33000e niet ga halen.
Dus met een beetje pech ben ik twee jaar later terug bij af....maar we geven niet op! Hopen op een beetje begrip bij de gemeente met alle overheidshandelen dit jaar naar zzp-ers en dat ze coulant zullen zijn.
Maar anyways! Het is dus mogelijk allemaal! Om een bbzkrediet toegewezen te krijgen!!!