Iemand ervaring met Vesting Finance F ?

Started by Peter2610, May 18, 2016, 08:45 PM

Previous topic - Next topic

Peter2610

Ben nieuwsgierig naar ervaringen met de club Vesting Finance fiditon (ing?).

Ze dreigen mij nu met rechtbank, eindelijk na 6 jaar....., ze sturen rare antwoorden op mijn incasso brief , oftewel geen antwoorden. Dus ik ga graag naar een rechtbank maar ben benieuwd of iemand deze club eigenheimers kent. Ik weet alleen dat ze onderdeel zijn van en quote 500 clublid... Dus graag ervaringen als het kan.

gewoon

Ha Peter er zijn meer dan voldoende verhalen te vinden over deze op het net.

Maar het gaat nu om jou toch, met welke vordering gaan zij ( volgens zeggen ) nu naar een rechtbank met regelmaat is dit slechts een bedreiging.

Maar soms ook niet dan heb je een brief met de datum en tijd dat je naar de rechter mag.

En wat schrijven ze dan in reactie op de incasso brief dat zal voer voor SF zijn.

gewoon

Heb je berichtjes door gelezen en wil je graag meegeven dat naast het gevecht om je gelijk dat banken meedogenloos mensen uit het financiële  leven donderen.

Het ook een gewonnen gevecht is als dit je  niet breekt,  en opnieuw waarde hebt gevonden verder te gaan.

Wat je ook gelukt is, maar ook het  los kan laten dat het in de diepste zin niet jou probleem is, en om zonder boosheid van het leven te genieten.

Dit geheel naast dat je die banken aanpakt waar het in je vermogen ligt het is een verlies voor alle Nederlanders en mag eens gewogen worden door de politiek, of wij dit toe laten meedogenloosheid.

Je was ondernemer,  die weggerukt is uit het financiële leven door een bank en kost ons,  de samenleving misschien wel ruim een miljoen aan belastingen die er niet meer zullen komen.

Daar sta je,  niet alleen maar met bijna ieder of een bank zo bedoeld was binnen de maatschappij.