van weekloon naar maandloon en vtlb

Started by Smile, May 10, 2016, 10:45 AM

Previous topic - Next topic

Smile

Hallo , wij zijn heel blij  , mijn man  heeft  na jaren  als uitzendkracht te werken  eindelijk een  vast  contract  binnen  weten te halen, dus ook meer financiele  zekerheid pffff...... Nu krijgen we  weekloon en  per  4 weken  krijgen we ons  VTLB. Ingaande  Juni  gaat  het weekloon veranderen naar maandloon.Krijgen we dan ook   VTLB per  maand  ipv  per 4  weken ? Wat gaat er  veranderen of  blijft  het  bedrag  als  het per maand uitgekeerd wordt  hetzelfde? Vriendelijk Dank en een fijne  dag allen , groet Smile [sm19]

burningspirit

Voor zover ik weet wat alles gewoon omgerekend naar maandbedragen. In een maand zit 4.33 week. Je zou het even aan je bwv kunnen vragen. Het kan wel zijn dat er een poosje maandloon en 4-week vtlb is. Afhankelijk van hoeveel tijd nodig is voor een switch.
Gefeliciteerd trouwens met een vast contract, een dat in deze tijd! Geweldig voor jullie.
Wij zijn ook blij: wij hebben voor het eerst afgelopen maand geen uitkering nodig gehad en en geld in de boedel mogen storten. Ik weet dat het misschien gek klinkt, maar toch zijn wij er blij mee.
Succes Smile!
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

chapter

wauw wat goed beide.

Smile weet je zeker dat je een vtlb hebt van 4 weken en niet al is omgerekend per maand.
Je kan nieuw vtlb verzoeken maar zal in die zin weinig uitmaken. Nu krijg je 13 keer vtlb en anders 12 keer volgens mij