schuldenvrij dankzij Sacredfour !

Started by son7, May 08, 2016, 09:27 PM

Previous topic - Next topic

son7

Hallo Jiske,
ik had sinds 2006 een zaak lopen bij de deurwaarder M.G.de Jong en heb alles afbetaald, maar de deurwaarder bleef maar geld vragen, zo dat ik helemaal nooit meer vanaf zal komen ! Toen ik dan in 2015 mijn baan ben kwijtgeraakt, toen heb ik kwijtschelding van het restbedrag aan de deurwaarder gevraagd....maar niets, hij bleef maar dreigen met loonbeslag ( beslag op mijn uitkering ) en heeft dit ook de eerste keer doorgezet. Toen heb ik in het forum met ¨Sacredfour Î... kennis kunnen maken, toen hij op mijn bericht reageerde. En ik spreek hier nogmaals mijn dank uit aan hem, want doordat hij mij zo supergoed geholpen heeft ben ik nu af van mijn schulden !! Ik heb paar dagen geleden de bevestiging van de deurwaarder ontvangen ! En dat had ik nooit in mijn eentje gered ! Sacredfour schreef echt hele goede mails en geloof mij zonder hem was ik nog steeds aan af betalen. Het zou zonde zijn als je deze kans niet grijpt en hem erna laat kijken, ik heb hem ook een machtiging gegeven dat hij contact met de deurwaarder kan opnemen en ik was er zo blij om !! Naar zo lange tijd eindelijk de bevrijding, ja zo voelt het echt ! Ik had een oorspronkelijke schuld van â,¬1890  bij KPN en daar heeft de deurwaarder â,¬3150 ervan gemaakt en ik kon gewoon niet bewijzen, dat ik allang het oorspronkelijk bedrag betaald had en de kosten van de deurwaarder ook al lang .Maar dan rekent de deurwaarder de rente en dan sta je onmachtig ! Maar nogmaals sacredfour kwam echt als reddende engel ! Mij zijn nu â,¬1500 kwijtgescholden !!Dus geef niet op en laat sacredfour ernaar kijken !! heel veel succes gewenst !

sacredfour

Om verwarring te voorkomen moet ik even duidelijk maken dat ik Son gevraagd heb haar verhaal te vertellen op het draadje van Jiske. Dit om Jiske te overtuigen dat ze niet zomaar moet opgeven.  Son maakt echter niet helemaal duidelijk wat de kern van haar zaak was. KPN beweerde dat er niks meer openstond en dat haar vordering onbekend was. Dit terwijl de deurwaarder bij hoog en laag beweerde dat er wel een schuld openstond. Door de deurwaarder onder druk te zetten hebben we kwijtschelding gekregen. In deze zaak had de deurwaarder al een vonnis. De vermoedelijke reden dat er kwijtschelding werd gegeven is waarschijnlijk de gebrekkige documentatie van de deurwaarder en het incassobureau in deze zaak.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

Marjan12

Dit is leuk nieuws!! Nu blijkt dat deurwaarders niet altijd goed bezig zijn.

Jiske

@son7

wat fijn voor je dat je schuldenvrij bent. Ik ben dr helemaal depri van. Ik ga mijn machtiging gelijk invullen, dus maar weer op naar de volgende ronde dan.

Grtz Jiske.

Chrissie

Houdt moed Jiske voor jou gaat het zonnetje ook weer schijnen!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

jan

Ik heb wel eens commentaar op Sacredfour. Maar stiekem ben ik toch heel trots op hem, dat hij mensen in Nood helpt. Sacredfour is een autodidact, iemand die veel leest en dit ook nog kan toepassen in allerlei juridische handige en moeilijke brieven. Deze brieven veroorzaken paniek in incasso en schuldeisersland. Hij wordt steeds beter en slimmer. Uiteraard lezen de bekende incassoboefjes mee (de usual suspects)!

Goedzo Sacredfour!
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Marjan12

@son7, niet opgeven, het komt wel goed, het is een lange weg, maar aan het einde is de zon.

HZHNE

@son7.

Je geeft aan dat SF op je bericht reageerde. Welk bericht was dat?
Volgens je account is dit pas je eerste bericht.
Ik snap het niet helemaal.
Komt bij mij een beetje over om Jitske over de streep te halen om de machtiging te tekenen.

jan

Je ziet niet alle communicatie, een gedeelte gaat via PM.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

son7

Quote from: Marjan12 on May 08, 2016, 10:59 PM
Dit is leuk nieuws!! Nu blijkt dat deurwaarders niet altijd goed bezig zijn.

Hallo Marjan, ja en ik hoop dat nog meer mensen die onder druk worden gezet , ge?intimideerd of  gechanteerd door deze misselijke praktijken van incassobureau's met hun verhaal boven water komen !
Compliment aan deze site en alle leden !

groet Son7

son7

Quote from: HZHNE on May 26, 2016, 02:16 PM
@son7.

Je geeft aan dat SF op je bericht reageerde. Welk bericht was dat?
Volgens je account is dit pas je eerste bericht.
Ik snap het niet helemaal.
Komt bij mij een beetje over om Jitske ov er de streep te halen om de machtiging te tekenen.

mijn excuus voor de late reactie, het bericht staat op Radar Forum onder Lindorff vermeld. Ik sta onder deva7 vermeld, dus son7 is deva7  ;)
groet son7

son7

Quote from: Chrissie on May 25, 2016, 08:50 AM
Houdt moed Jiske voor jou gaat het zonnetje ook weer schijnen!

Juist Chrissie ! vind ik ook  ;)

son7

Quote from: Marjan12 on May 26, 2016, 12:25 PM
@son7, niet opgeven, het komt wel goed, het is een lange weg, maar aan het einde is de zon.

Hey Marjan, bedankt voor je lieve woorden !  :)

son7

Quote from: Jiske on May 25, 2016, 08:42 AM
@son7

wat fijn voor je dat je schuldenvrij bent. Ik ben dr helemaal depri van. Ik ga mijn machtiging gelijk invullen, dus maar weer op naar de volgende ronde dan.

Grtz Jiske.

Hallo Jiske,

blijf geloven in je recht en het komt echt goed voor je ! Heel veel succes en sterkte gewenst !  ;)
groet son7

StilleStormen

Ow wat super om te lezen zeg! Gefeliciteerd!

Het kan dus wel  ;)