Hallo Jiske,
ik had sinds 2006 een zaak lopen bij de deurwaarder M.G.de Jong en heb alles afbetaald, maar de deurwaarder bleef maar geld vragen, zo dat ik helemaal nooit meer vanaf zal komen ! Toen ik dan in 2015 mijn baan ben kwijtgeraakt, toen heb ik kwijtschelding van het restbedrag aan de deurwaarder gevraagd....maar niets, hij bleef maar dreigen met loonbeslag ( beslag op mijn uitkering ) en heeft dit ook de eerste keer doorgezet. Toen heb ik in het forum met ¨Sacredfour ΅ kennis kunnen maken, toen hij op mijn bericht reageerde. En ik spreek hier nogmaals mijn dank uit aan hem, want doordat hij mij zo supergoed geholpen heeft ben ik nu af van mijn schulden !! Ik heb paar dagen geleden de bevestiging van de deurwaarder ontvangen ! En dat had ik nooit in mijn eentje gered ! Sacredfour schreef echt hele goede mails en geloof mij zonder hem was ik nog steeds aan af betalen. Het zou zonde zijn als je deze kans niet grijpt en hem erna laat kijken, ik heb hem ook een machtiging gegeven dat hij contact met de deurwaarder kan opnemen en ik was er zo blij om !! Naar zo lange tijd eindelijk de bevrijding, ja zo voelt het echt ! Ik had een oorspronkelijke schuld van €1890 bij KPN en daar heeft de deurwaarder €3150 ervan gemaakt en ik kon gewoon niet bewijzen, dat ik allang het oorspronkelijk bedrag betaald had en de kosten van de deurwaarder ook al lang .Maar dan rekent de deurwaarder de rente en dan sta je onmachtig ! Maar nogmaals sacredfour kwam echt als reddende engel ! Mij zijn nu €1500 kwijtgescholden !!Dus geef niet op en laat sacredfour ernaar kijken !! heel veel succes gewenst !