berekening vtlb en vakantiegeld

Started by tonnie64, Apr 23, 2016, 09:57 PM

Previous topic - Next topic

tonnie64

Hoi allemaal, hoop dat jullie mijn hier mee kunnen helpen. Kreeg vd de week de brief van de bw die zij aan de RC heeft gestuurd. Daaruit bleek dat ik een betalingsachterstand had van 330 euro, omdat ik teveel zou verdienen. Zij gaat uit van wat zij op mijn bankrekening ziet binnenkomen . Ik zal het proberen in het kort uit te leggen , ik werk 18 uir per week en heb nog 6 uur per week ziektewet , mijn salaris is 667, 59  per maand en 68 euro per week aan zw heb dit is beide inclusief vakantiegeld, nu is mijn vtlb bedrag op 917 euro gezet en met deze bedragen kom ik volgens hen op 1037.  Ik heb alles laten berekenen zonder en met vakantiegeld en kom op een bedrag zonder vakantie geld uit van 916 , 78 en met vakantie geld op 10 17, vandaag krijg ik een brief binnen dat ik 523 euro vakantie geld zelf mag houden en de rest in de boedel moet. In mijn salaris van mijn werk zit 54, 45 in mijn salaris en in mijn zw 5.44 euro per week, ik snap heel die berekening niet meer, hoop dat iemand hier wijs uit kan

Bedankt alvast xxx

gewoon

Ha Tonnie van veel bedragen is het mij niet duidelijk wat de juiste bedragen moeten zijn maar,

Als jou berekening komt op E 1017,-- en die van hen op E 1037,-- is E 20,-- verschil en maakt dan na anderhalf jaar E 330,-- achterstand volgens hun berekening.

Vermoed ik

tonnie64

Hoi gewoon, nee is vanaf 1 nov. 2015, vantevoren had ik alleen ziektegeld , we hebben er een spreadsheetje van gemaakt, maar weet niet hoe ik die kan posten

chapter

je mag 523 aan vakantie geld behouden.

12 keer of 13 keer keer als per 4 weken is.
Fa uit van maandbetaling werk is 12 keer 54.45 is 653.40
zw 52 weken op jaarbasis 282.88. bij elkaar opgeteld 936.28 aan vakantiegeld.

daarvan mag je behouden op jaarbasis 523.00..... 936.28-523.00= 413.28 die je naar boedel moet overmaken.

Is je vtlb op je oude of nieuwe situatie berekend aangezien je eerst gehuwd was en dus kosten kon delen wat nu niet kan of wonen jullie nog in 1 huis?
Je hebt ook een periode niet gewerkt dus vraag even aan bwv welke periode ze berekend. Was je vorige baan met of zonder vakantiegeld inclusief etc.