Ben jij schuldenvrij (interviewkandidaten gezocht)

Started by Hanneke, Apr 23, 2016, 09:48 AM

Previous topic - Next topic

Hanneke

Hallo forumbezoekers,
Ik, Hanneke Karssen, werk als redacteur voor Psychologie Magazine. Voor een artikel ben ik op zoek naar een man (we hebben al vrouwen) die zich hebben bevrijd van een hoge schuldlast. Onder de noemer 'Ik ben vrij!' willen we een portrettenserie maken, dus een foto met kort interview per persoon. De andere geinterviewden hebben zich bevrijd van een bijvoorbeeld een zware baan, hun schaamte, hun huis, etc.
Ik begrijp dat op de foto gaan in dit geval niet vanzelfsprekend is, maar ik wil je er toch toe uitdagen. Je schulden achter je laten en met een schone lei beginnen heeft immers ook iets heel positiefs, je kunt er trots op zijn. Is dit een thema dat op jou van toepassing is? Of ken je misschien mensen (mannen) die zich bevrijd hebben van een schuldenlast? Ik zou het graag van je horen!

Even praktisch:
Het interview is telefonisch, de foto wordt gemaakt door een zeer goede fotograaf, in een studio, waarschijnlijk in Amsterdam. Je krijgt de uitgekozen foto digitaal toegestuurd (print in een lijstje doen en voor moederdag heb je al een cadeau ;-).

Ik hoop van jullie te horen! Graag alleen per e-mail: hannekekarssen@gmail.com
Met vriendelijke groet,
Hanneke Karssen

jan

Ik ga echt niet op de foto ;D Ik heb mijzelf bevrijd van de schulden, er viel een enorme last van ons af. Echter ik wil met nemand delen dat ik in de schulden zat. Mijn verhaal heb ik hier anoniem neergezet.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

burningspirit

Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)