Sommige onderwerpen liggen mij zwaar op de maag

Started by Marjan12, Apr 22, 2016, 08:05 AM

Previous topic - Next topic

Marjan12

Hoi,

Kan er geen rubriek komen, met lichtere onderwerpen, ik probeer mee te lezen en of te reageren, maar sommige onderwerpen daar begrijp ik niets van.

gewoon

Ha Marjan

Kom regelmatig met onderwerpen die lichter zijn, juist ook dat het niet goed voor mij is het alleen over geld te hebben, en is belangrijk verder te lijken dat er meer is, het kan je leven gaan beheersen.

Daarom ook is het draadje met kleine dingen om blij van te worden, en heb gisteren echt genoten van het mooie weer en met verwondering buiten gewandeld hoe snel de natuur weer de draad oppakt en begonnen is aan de nieuwe lente.

Ben ook al een tijdje begonnen aan een oude hobby en dat is een beetje muziek maken nooit les gehad maar nu heb ik internet ontdekt als een vriend om samen wat te leren zonder dat het een euro kost, ben geen talent maar kan hier van genieten.

Misschien is het een leuk plan om een ochtend draadje te maken,  met gesprekjes wat de dag inhoud gaat geven of al aan de koffie zit in de tuin, omdat je een dag verdient hebt dat er eens nergens over nagedacht hoeft te worden.

Marjan12

Je hebt gelijk, deze onderwerpen zijn leuk.

jan

Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Marjan12

Ik vind bijvoorbeeld het onderwerp "de vrije mensen" vrij zwaar. 

jan

Je kan zelf je eigen luchtig onderwerp starten.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator