Ik ben op zoek naar de adressen van de raad van bestuur van de ABN-AMRO

Started by Peter2610, Apr 19, 2016, 04:50 PM

Previous topic - Next topic

Peter2610

Heeft er iemand enig idee wat de directe adressen kunnen zijn van de raad van bestuur van de ABN-AMRO ?
Ik ben het na 6 jaar zat achterna gezeten te worden door zogenaamde schuldeisers die maar blijven dreigen.
Bazuin blijft zich verschuilen en blaffen maar wil maar niet bijten. Ik wil weten waar en of de vermeende schuld niet allang door verkocht is via Solveon naar Lindorff naar bazuin.Afschriften krijg ik niet mee,r allang niet meer . En de ABN-Amro weet dat zij haar zorgplicht met het opzeggen van mijn rekening-courant faciliteit in 2010 binnen 10 minuten zonder vooraankondiging ernstig verzaakt heeft met alle gevolgen van dien maar geeft en gaf geen antwoord op mijn vragen.De incassobrieven blijf ik keurig versturen , waarvoor dank.
Nu dus maar de raad van bestuur eens aanschrijven, dus wie heeft een goed adres voor mij of een ander helder idee ? Bijvoorbaat dank.

jan

Is dit wijs?

Hoe hoog is jouw schuld en is dit veroorzaakt uit onderneming?
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

sacredfour

Je kan de CEO aanschrijven, ex minister Zalm.  ABN heeft de vordering al lang verkocht zoals je al aangaf. Na een tijdje wordt het blaffen wel minder. :)
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

Peter2610

Bedankt voor de reacties,

Er word gevraagd of het wijs is om de raad van bestuur aan te schrijven. Helaas ik weet dat de arrogante bestuurders van de al even arrogante bank hier hoogst waarschijnlijk niets mee doen, maar ik weet ook dat het nodig is om hen op de hoogte te stellen dat niet iedereen zomaar aan de kant geschoven kan en mag worden. Angst is wat deze lieden en aanverwante heerschappen je aan willen doen. Daarmee denken ze vrij spel te hebben. Door het verzaken van hun zorgplicht en fatsoen hebben ze al vele kleine ondernemers de keel door gesneden in de hoop dat je doodbloed. Schulden worden verkocht en het grote verzwijgen begint en klaar is Kees (of ZALM).Helaas voor hen zijn er ook vrije geesten die hier tegen in opstand komen. Ik heb gekozen voor een bestaan zonder bankrekeningen of eigen inkomen, geen toeslagen of uitkeringen en leven dankzij de gunst van een ander. Helaas kunnen de geldwolven die incasso bureaus heten dit niet vele en blijven je lastig vallen en dreigen, al tig keer in de laatste zes jaar wordt ik bedreigt met voor de rechter te moeten verschijnen, zelfs de abn heb ik gevraagd om het voor de rechter uit te zoeken maar ze zijn te bang om het eerlijke verhaal te vertellen.
Een carrousel van ellende is mij overkomen door toedoen van 1 incompetente accountmanager die alles verkeerd gedaan heeft wat verkeerd was. Maar haar overgang naar de DEUTSCHEbank was belangrijker.
De klant die al meer dan twintig jaar keurig bankierde mocht niet mee naar de DB, teveel risico dankzij de grote crisis.Dus is het wijs om deze lieden aan te schrijven? Ik denk het wel dat hadden honderdduizenden gedupeerde moeten doen. Ik moet leven met drie grote schulden (hypotheek, rekeningcourant en zakenrekening) bij drie verschillende banken, dankzij de grote ABN. Dus wil ik ze dat laten weten, zij zijn schuldig niet ik.
En die blaffende bureautjes zullen inderdaad wel blijven blaffen of niet. Maar ik ben daar niet bang voor wel extreem boos. Ik heb geen inboedel en geen verhaalmogelijkheden tot het einde van mijn leven. Maar ik wil het ze zo lastig mogelijk blijven maken totdat ik de waarheid kan en mag vertellen.Helaas heeft DE MONITOR (nog) niet gereageerd op mijn schrijven, dit zal wel te ingewikkeld zijn.

De incasso brieven zijn geweldig, en ook ik krijg allerlei kopijen van volmachten maar nooit antwoord op mijn vragen.

sacredfour

QuoteIk moet leven met drie grote schulden (hypotheek, rekeningcourant en zakenrekening) bij drie verschillende banken, dankzij de grote ABN. Dus wil ik ze dat laten weten, zij zijn schuldig niet ik.
Je schrijft ook:
QuoteIk heb gekozen voor een bestaan zonder bankrekeningen
Dat snap ik niet helemaal.
Je schrijft dat je een hypotheek hebt. Dit betekend dat je een eigen huis hebt waarop beslag kan worden gelegd.  Houdt dit wel in de gaten.
Ik ben in contact met tientallen mensen die net zo over de banken denken als jij. Een aantal zijn bezig met rechtszaken tegen de bank. 
We hebben voorbeeldbrieven om de bank in gebreke te stellen (geldcreatie)
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

HZHNE

Bedoel je met die mensen met wie je contact heb de vrije/ soevereine mensen?
Dan is het misschien handig voor de topicstarter om zich daar eerst eens goed in te verdiepen.

Peter2610

Dat er meer mensen denken zoals ik daar ben ik blij mee, en voor de goede orde het betreft een restschuld hypotheek waar ik ook al sinds 2010 mee aan het vechten ben, door een onterechte voorstelling van zaken, ASR/Fortis zou afspraken maken met mij omtrent de resthypotheek maar stuurde direct GROENEWEGEN op mij af. Zelfs de makelaar van toen heeft mij bevestigd dat de fortis afspraken zou maken. Een dossier zo dik als de statenbijbel heb ik over die club. Groenewegen is weer een opgegaan in SYNCASSO of zoiets en na twee jaar beginnen ze gewoon opnieuw , weer een staaltje van Cessie wellicht. Nu moest ik maar weer eens binnen twee dagen betalen.....oei wat ben ik bang  ;).
Ben wel benieuwd naar de voorbeeld brieven. En de soevereine mens ken ik goed 8), ik ga me nu maar ff richten op een mooie nette beleefde brief naar de heilige geest Dhr.Zalm. Tips zijn welkom. En wat ik nog even gezegd wil hebben in hoofdletters: "TOP FORUM !"

sacredfour

Peter2610, heeft de bank een executoriale titel? Heel veel banken denken dat ze een executoriale titel hebben voor de restschuld, maar een rechter kan hier anders over denken. 
Syncasso zijn een stelletje sukkels. Elke keer als is zeg dat ik het telefoongesprek aan het opnemen ben, verbreken ze de verbinding.  Ze weigeren ook bewijs van bevoegdheid te geven.

QuoteEn wat ik nog even gezegd wil hebben in hoofdletters: "TOP FORUM !"

Ja, de moderators op dit forum doen uitstekend werk. Trollen krijgen geen toegang en  iedereen actief op dit forum is serieus bezig  schuldproblemen aan te pakken. Iedereen op zijn eigen manier :)

Peter2610

Er is nog nooit ergens een rechter aan te pas geweest, en een hypotheekakte heeft geen executoriale titel naar wat ik begrepen heb. Dus wacht ik gewoon rustig af......

Peter2610

Nog even naar DE MONITOR gekeken, ik hoop met mij een hoop andere mensen.
Het is wel duidelijk dat je niet bang hoeft te zijn of je leven te laten verpesten.
De laffe incasso branche heeft zijn langste tijd gehad.
Gebruik je verstand en als je vind dat je onterecht behandeld word, blijf dan ook deze lieden brieven sturen. Maak er desnoods een dag taak van en lik met plezier die postzegel op je brief.
Mijn brief aan dhr.Zalm is bijna klaar en ik zal hem aanspreken op zijn persoonlijke zorgplicht als "baasje"van de bank. Aansprakelijk voor alle schulden ontstaan na het onzorgvuldig handelen van zijn bankje.
En waarom? Gewoon omdat dit kan!
Alleen nog ff uitvogelen wat 6 jaar van een mensen leven in euro's waard is.

tika

Goh! Hoe is het afgelopen met de brief aan dhr. Zalm??
Heb ook nog een woekerpolis en een onterecht afgeschreven incassobedrag naar hun eigen incassoburo wat ik nog uit moet knobblene met ze.  Ik hoor het graag..met hun zgn. zorgplicht. Tuurlijk!
Do what ye like, but harm ye none.

guest3318

De ABN bank is niet zo een fijne bank nee.

Denk dat alle grootbanken (ABN ING en de Rabo) banken zijn die niet veel aan de klant denken maar meer eigen belang hebben en de zorgplicht telkens verzuimen.

Incasso_deskundige

Het is onjuist om te stellen dat een hypotheekakte geen executoriale titel is c.q. kan zijn.

In het verleden bleken er nog wel eens hypotheekaktes te bestaan waarin niet tevens de geldlening was
benoemd/opgenomen en/of waarbij de geldelijke vordering(en) niet voldoende waten bepaald/vastgelegd. (Rabobank had hier vooral een handje van: zie arrest Rabobank/Visser) In die zaken gold veelal dat deze hypotheekakte niet als een executoriale titel mocht/kon gelden en dat daarmee dus geen beslagen gelegd
konden worden. Vaak kon men met dergelijke hypotheekakte wel gewoon overgaan tot uitwinning van het
verbonden onroerend goed, waarvoor immers expliciet hypotheekrecht was verleend.
Je kunt niet iedereen helpen, maar iedereen kan iemand helpen.