de vrije mensen

Started by sacredfour, Mar 16, 2016, 07:26 PM

Previous topic - Next topic

Marjan12

Worden jullie niet moei van dit soort geklets.

gewoon

Soms wel,  maar het gaat wel ergens over.

Heb zelf eens meegemaakt met Evides die ik maandelijks betaalde met een automatische incasso en kreeg toch een betalings herinnering van deze.

Bij na vraag konden zij alleen betalingen verwerken die of in 4 keer of 10 keer per jaar betaalt werden en hun PC geen programma heeft voor 12 maanden dus de bedragen open nog stonden  bij hun ???????

Goed voor laten komen en was volstrekt duidelijk voor de Rechter dat ik betaalt had en hoefde niet terug te komen.... komt het incassobureau in verweer met een uitdraai van 10 A viertjes met betalingen  die bij Evides binnen komen ( zonder die 12 maanden van mij dat kon immers niet geboekt worden )

Gillen de Rechter was hierdoor op het verkeerde been gezet dit met boze opzet van de deurwaarder wist donders goed dat hij zand in de ogen aan het strooien was.

De al betaalde rekening was iets van E 140,-- openstaand niets.......

Plus kosten dit proces  E 1000,-- ( geen zin het precieze bedrag op te zoeken ) plus nog een keer die E 140,-- ja wel.

Dan kun er op wachten dat er mensen komen die hier geen behoefte meer aan hebben.

En met rust gelaten willen worden

gewoon

En wacht alweer een jaartje of 10 wanneer Evides is een keer die niet inboekbare betalingen van mij terug storten.

Met een verontschuldiging dat ze deze betalingen niet begrijpen en aan mij terug storten.

Nog eens aan toe zeg

Edwin

De soevereine mensen, tja. Het is amusant om naar te kijken, die filmpjes met vrolijke muziekjes, maar als je een schuldenprobleem wilt oplossen kom je er natuurlijk geen steek verder mee. Sterker nog, je komt er alleen maar verder mee in de nesten. Binnen Nederland gelden nu eenmaal de Nederlandse regels en je kunt je daar niet soeverein van verklaren.

Ik vraag me altijd af of deze mensen nu zelf geloven dat het werkt wat ze doen. Het is toch vrij duidelijk dat wanneer je je hypotheek niet meer betaalt, er stappen genomen gaan worden. Daar heb je zelf voor getekend. Slechts één keer, bij de ontruiming van een huurwoning door de deurwaarder, hadden de Soevereine Mensen het juridisch bij het rechte eind.

Er werd geklaagd dat de deurwaarder een kopie van de grosse van het vonnis bij zich had en dat klopt: voor een binnentreden door de sterke arm, en alleen in die situatie (voor loonbeslag etc niet) is een origineel vereist.

sacredfour

Edwin  niet alles word op Youtube gezet. We hebben wel degelijk successen behaald. Soeverein zijn betekend natuurlijk niet dat je onder schulden probeert uit te komen. Maar ik ben het met je eens als je zegt dat een soevereine verklaring je niet gaat helpen in de rechtbank.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

HZHNE

Noem voor de aardigheid eens een paar van die successen.
Wel vreemd dat een club die strijdt voor een meer rechtvaardige wereld wel wat niet goed gaat filmt, maar niet de successen.

sacredfour

De wereld is aan het veranderen. De vrije mensen, die nu talrijk zijn en actief over de gehele westerse wereld, zijn onderdeel van deze veranderingen. Traditionele structuren worden doorbroken. De publiciteit over de werkwijze van banken is te danken aan de vrije mensen.  We zijn er achter gekomen dat je geen drastische veranderingen kunt teweegbrengen als je onderdeel van deze maatschappij bent. Er komt dan ook geen doorbraak via een politieke partij.  Als je ziet hoe een partij als de PvdA van koers kan veranderen als het in de regering zit dan moet dit toch duidelijk zijn. Politieke idealen worden aan de kant geschoven, de grote coöperaties zijn almachtig ook met hun invloed op de politiek. De enige uitweg die wij zien is een geweldloze revolutie en deze geweldloze revolutie is nu gaande.
De kerngroep van vrije mensen in Nederland is niet zo dol op publiciteit. De youtube filmpjes van Vitalifeiten hebben dan ook niks met ons te maken. Recent hebben we nog een uitnodiging van het progamma “Utopia”geweigerd omdat we bang zijn voor negatieve publiciteit. Achter de schermen wordt echter stevig doorgewerkt aan bv een alternatief geldsysteem, gezondheidszorg, milieuzorg, voeding, rechtssysteem enz. Ook hebben we nu een link gelegd met rechters en overheid om de discussie te voeren over een mogelijke erkenning van de vrije mens door de Nederlandse staat.
De wereld is aan het veranderen. Dit zijn veranderingen die er moeten komen. We hebben een kritisch punt bereikt in onze evolutie en die van de aarde. Het wordt buigen of barsten.  We kunnen niet op de zelfde lijn doorgaan. Edward Cayce en vele andere profeten hebben deze tijden al aangekondigd. De keus is aan de mens, drastische veranderingen of het laatste oordeel. Ik denk zelf echter dat wij de geografische veranderingen van onze planeet niet meer tegen kunnen houden. Veranderingen die de meeste van ons nog mee gaan maken. Het worden spannende tijden.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

nooitmeer

ja....

http://www.niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=2612:de-top-tien-voorspellingen-van-edgar-cayce&catid=30:bewustzijn&Itemid=43

En noem nu eens intellectuelen die meer met de voeten op de grond staan, en van deze tijd zijn, die deze beweging steunen?
Ja de wereld veranderd. Ja de wereld moet veranderen. Ja het zal door een globale automatisering meer toegespitst worden op algemene voorzieningen zoals een basis inkomen.
Maar dit gaat echt nog wel een jaartje of 50 tot 100 duren voordat dit uberhaubt uitgevoerd kan worden op grote schaal.
zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!